کد خبر : 1860868 | 03 دی 1401 ساعت 09:39 | 44.6K بازدید | 3 دیدگاه

ادعای گواردیولا: این هافبک با اضافه وزن از قطر برگشت

پپ گواردیولا، سرمربی سیتی، مدعی شده که کالوین فیلیپس در حالی که وزنش اضافه شده بود از اردوی تیم ملی انگلیس برگشته است.

ادعای گواردیولا: این هافبک با اضافه وزن از قطر برگشت

به گزارش "ورزش سه"، وقفه ایجاد شده برای برگزاری دیدارهای جام جهانی 2022 قطر به پایان رسید و بار دیگر رقابت‌های باشگاهی از سر گرفته شد. 
سیتی در فاصله چهار روز پس از برگزاری دیدار فینال جام جهانی 2022 در جام اتحادیه انگلیس به مصاف لیورپول رفت و موفق شد از سد این تیم عبور کند و راهی مرحله یک چهارم نهایی این مسابقات شود. 
کالوین فیلیپس یکی از غایبان ترکیب سیتیزن‌ها در این دیدار بود و نتوانست سهمی در پیروزی ارزشمند تیمش برابر شاگردان یورگن کلوپ داشته باشد و حتی در فهرست بازیکنان سیتی برای این بازی هم قرار نگرفت. 
حالا گواردیولا درباره دلیل غیبت این بازیکن در فهرست سیتی توضیحاتی را ارائه کرده که بسیار جالب به نظر می‌رسد. 

1760117

سرمربی سیتی در این باره به خبرنگاران گفت:« فیلیپس مصدوم نیست. او در حالی برگشت که اضافه وزن داشت. من دلیل این اتفاق را نمی‎‌دانم. او در شرایطی برنگشت که بتواند در کنار بازیکنان تمرین کند و در ترکیب سیتی به میدان برود.»
او در پاسخ به این سوال که چرا فیلیپس با وجود حضور در اردوی تیم ملی انگلیس از نظر فیزیکی آماده نیست سعی کرد پاسخ خاصی ارائه نکند و اظهار داشت:« مطمئن باشید که تنها دلیل غیبت او همین موضوع است. او به زودی آماده خواهد شد و بازی خواهد کرد چون ما به او نیاز داریم. ما بسیار به فیلیپس نیاز داریم.»

دیدگاه‌ها