کد خبر : 1858460 | 19 آذر 1401 ساعت 20:26 | 19.5K بازدید | 8 دیدگاه

ارلینگ هالند: آخر فصل نباید اینجا باشیم

ارلینگ هالند، مهاجم جوان منچسترسیتی، اعتراف کرد که عقب افتادن از آرسنال در جدول لیگ برتر آنها را ناراحت کرده است.

ارلینگ هالند: آخر فصل نباید اینجا باشیم

به گزارش "ورزش سه"، بخش اول فصل جدید لیگ برتر در شرایطی پیش از جام جهانی به اتمام رسید که توپچی ها با برتری پنج امتیازی نسبت به سیتی در صدر جدول لیگ برتر قرار داشته و احتمال دارد آرسنال روند موفقیت های متوالی شاگردان پپ گواردیولا را قطع کند. ارلینگ هالند، مهاجم جدید و نروژی منچسترسیتی، مدعی شد این نتایج برای آنها به طور کامل رضایت بخش نیست و سیتیزن ها در ادامه فصل برای جبران این فاصله امتیازی تلاش خواهند کرد.

1763310

ارلینگ هالند گفت: "احساس می‌کنم در تیم و لیگی که باید خودم را با آن وفق می‌دادم، مستقر شده ام. از اینکه همه چیز اینگونه شروع شد راضی هستم. اما همه چیز فقط به حس شخصی من معطوف نیست. بلکه به تیم، نحوه عملکرد ما و قرار گرفتن در رده دوم جدول لیگ برتر مربوط می‌شود و در حال حاضر مهم ترین چیز برای ما عملکرد سیتی در نیم فصل دوم است.

ما در موقعیت خوبی قرار داریم و نمایش قابل قبولی تا اینجای فصل داشته ایم، اما در لیگ برتر در رده دوم جدول قرار داریم و این جایی نیست که می خواهیم در پایان فصل آنجا حضور داشته باشیم. اکنون وظیفه ما این است که به سطح قبلی برگردیم و با ارائه سبک مورد نظر خود بازی کنیم. ما روی آماده شدن، پیشرفت و سپس مهیا شدن برای بازی با لیورپول تمرکز خواهیم کرد تا نتیجه مثبتی بگیریم و به هواداران خود دلیلی برای شادی در نیم فصل دوم هدیه بدهیم."

دیدگاه‌ها