کد خبر : 1858462 | 19 آذر 1401 ساعت 20:38 | 59.2K بازدید | 19 دیدگاه

حسرت ابدی برای په‌په:

بهترین فرصت عمرت را از دست دادی! (عکس)

په‌په، مدافع باتجربه تیم ملی پرتغال، بهترین موقعیت این تیم برای زدن گل تساوی مقابل مراکش را از دست داد.

بهترین فرصت عمرت را از دست دادی! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی پرتغال نیز مانند اسپانیا مغلوب درخشش غیرمنتظره مراکش شد و در مرحله یک چهارم نهایی با جام جهانی وداع کرد. البته شاگردان فرناندو سانتوس بازی را خوب آغاز کرده و فرصت داشتند در همان نیمه اول دو بار به گل برسند، اما تک گل یوسف النصیری در دقیقه 43 تا آخرین لحظه پابرجا ماند و این مراکش شگفتی ساز و مستحکم بود که به جای تیم ملی پرتغال راهی نیمه نهایی جام جهانی شد.

اما در دقیقه 97 این دیدار بود که رافائل لیائو از سمت چپ ارسالی دقیق روی دروازه تیم ملی مراکش داشت و پرتغال صاحب بهترین بخت ممکن برای زدن گل تساوی شد. توپ از روی سر کریستیانو رونالدو گذشت و په‌په در دهانه دروازه می توانست کار را تمام کند. اما ضربه سر این مدافع باتجربه از کنار دروازه یاسین بونو گذشت و این فرصت طلایی برای رسیدن به گل تساوی برای پرتغال از دست رفت.

جالب اینجاست یکی از بازیکنان مراکش در ادامه و احتمالا به نشانه تشکر سر په‌په را بوسید و اینگونه به خراب شدن این فرصت فوق العاده حریف واکنش نشان داد. په‌په احتمالا این موقعیت را داشت که مهم ترین گل زندگی خود را به ثمر برساند، اما این فرصت طلایی را به راحتی از دست داد.

1778364

دیدگاه‌ها