کد خبر : 1858499 | 19 آذر 1401 ساعت 23:19 | 59.1K بازدید | 1 دیدگاه

شوامنی جای طارمی را گرفت!(عکس)

هافبک دفاعی فرانسه آخرین گلزن به انگلیس در جام جهانی است.

شوامنی جای طارمی را گرفت!(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی انگلیس جام جهانی ۲۰۲۲ را فوق‌العاده آغاز کرد و با یک نمایش تماشایی توانست شاگردان کارلوس کی‌روش را با نتیجه ۶ بر ۲ شکست بدهد، اما سه شیرها پس از دیدار مقابل تیم ایران، در سه مسابقه پیاپی علاوه بر اینکه یک تساوی و دو برد داشتند، هیچ گلی هم دریافت نکردند تا اینکه این روند امشب پایان یافت.

مهدی طارمی در دقیقه ۱۳+۹۰ دیدار ایران و انگلیس، از روی نقطه پنالتی دروازه جردن پیکفورد را باز کرد که پس از این گل، بازیکنان تیم‌های ملی آمریکا، ولز و سنگال موفق به گلزنی برابر شاگردان گرت ساوت‌گیت نشدند تا اینکه امشب اورلین شوامنی با یک ضربه فوق‌العاده به این روند پایان داد.

شوامنی در دقیقه ۱۸ دیدار امشب انگلیس و فرانسه با یک شوت دیدنی از پشت محوطه جریمه به گوشه دروازه، طلسم گل نخوردن جردن پیکفورد در سه دیدار اخیرش را شکست و کاری کرد تا این گلر سرحال جام جهانی، با حسرت توپ را در تور دروازه‌اش ببیند.

دروازه‌بان انگلیس طی سه دیدار اخیرشان یکی از بهترین‌های تیمش بوده ولی امشب با وجود دو مهار توپ، نتوانست ضربه دیدنی شوامنی را دفع کند تا آخرین گل خورده‌اش به جای طارمی، برابر هافبک تیم فرانسه باشد.

1778510

دیدگاه‌ها