کد خبر : 1858517 | 20 آذر 1401 ساعت 01:18 | 27.7K بازدید | 16 دیدگاه

وقتی خبری از امباپه نیست... اولیویه ژیرو(عکس)

مهاجم نوک تیم ملی فرانسه با ضربه سر دیدنی منجر به صعود خروس‌ها به نیمه نهایی جام جهانی شد.

وقتی خبری از امباپه نیست... اولیویه ژیرو(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، گرت ساوت‌گیت آنالیز دقیقی از کیلیان امباپه مرد اول فرانسه در جام جهانی انجام داده و به خوبی او را در دیدار شنبه شب مهار کرده بود، اما در مسابقه‌ای که بهترین گلزن خروس‌ها محاصره شده و نمی‌توانست کاری انجام بدهد، یک بازیکن دیگر گل صعودشان به نیمه نهایی را زد.

اولیویه ژیرو که در نخستین بازی فرانسه در جام جهانی دو گل مقابل استرالیا به ثمر رسانده و در مرحله یک‌هشتم نهایی نیز در زمان گره خوردن بازی توانست قبل از سوت پایان نیمه نخست گل اول خروس‌ها را به ثمر رساند، شنبه شب یکی از مهم‌ترین گل‌های خود را با ضربه سر چرخشی وارد دروازه انگلیس کرد.

مهاجم نوک خروس‌ها که با توجه به مصدومیت کریم بنزما شرایط حضور در ترکیب فرانسه را به دست آورده و به بهترین شکل جای خالی ستاره غایب تیمش را پر کرده بود، در جدال حساس برابر انگلیس مثل کیلیان امباپه در محاصره بازیکنان حریف گرفتار می‌شد ولی در یک لحظه توانست کار خود را انجام بدهد.

1778620

اولیویه ژیرو که نتوانسته بود مثل بازی‌های قبل در خط حمله فرانسه جولان بدهد و کار سختی برابر انگلیس داشت، در دقیقه ۷۸ که مسابقه با تساوی یک بر یک در جریان بود، با یک جای‌گیری عالی در محوطه جریمه ارسال آنتوان گریزمان از جناح چپ زمین را با یک ضربه سر چرخشی و دیدنی به سمت دروازه فرستاد تا توپ پس از برخورد به هری مگوایر تغییر جهت بدهد و به کنج دروازه برود.

ژیرو در شبی که خبری از استارت‌ها، گلزنی یا پاس گل کیلیان امباپه نبود، یکی از بهترین‌های فرانسه بود که توانست گل صعودشان به مسابقه نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ را بزند تا دوباره در یک قدمی فینال و رسیدن به جام قرار بگیرند.

اولیویه ژیرو با گلزنی مقابل تیم انگلیس تعداد گل‌های خود در جام جهانی را به عدد ۴ رساند و حالا فقط یک گل با امباپه برای قرار گرفتن در صدر جدول برترین گلزنان این رقابت‌ها فاصله دارد.

1778619

دیدگاه‌ها