کد خبر : 1858527 | 20 آذر 1401 ساعت 08:00 | 50.1K بازدید | 5 دیدگاه

واکنش منفی هواداران به اظهارات مفسر ITV

کین با یک تشبیه تاریخی به سخره گرفته شد

تمسخر کین بعد از هدر دادن پنالتی توسط مفسر ITV واکنش منفی هواداران انگلیسی را به همراه داشت.

کین با یک تشبیه تاریخی به سخره گرفته شد

به گزارش "ورزش سه"، هری کین، کاپیتان تیم ملی انگلیس، تنها لحظاتی پس از اوت کردن یک پنالتی مهم در بازی یکشنبه شب در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی مقابل فرانسه، توسط مفسر ITV، سم ماترفیس مورد تمسخر قرار گرفت. این اقدام خیلی زود با انتقاد مواجه شد. 

شاگردان ساوت‌گیت بازی خوبی مقابل مدافع عنوان قهرمانی انجام دادند و حتی بعد از دریافت گل دوم نیز شانس داشتند تا دوباره بازی را به تساوی بکشانند. هری کین اما برخلاف پنالتی اول، پنالتی دومی را که پشتش ایستاد را از دست داد و همین اتفاق به شکست و حذف سه شیرها انجامید.

1778665

سم ماترفیس بعد از اینکه کین پنالتی حساس خود را مقابل فرانسه به آسمان زد، به شوخی گفت: "آنها به یکی مثل گری لینه‌کر نیاز داشتند اما کین، کریس وادل از آب درآمد!" او با این جمله کین را به وادل تشبیه کرد که در نیمه نهایی جام جهانی 1990 با از دست دادن پنالتی آخر انگلیس مقابل آلمان غربی باعث ناکامی تیمش از رسیدن به فینال شده بود.

این اظهار نظر خیلی به مزاق هواداران فوتبال انگلیس خود نیامد. ساوت‌گیت و شاگردانش نیز در پایان بازی در حالی که کین اشک می ریخت، به حمایت قاطع از او پرداختند. سرمربی انگلیس در گفت و گو با ITV حسابی پشت مهاجم تیمش درآمده و گفت: اگر گلزنی های کین نبود ما اصلا در این مرحله حضور نداشتیم.

هندرسون، کاپیتان لیورپول هم جملات ساوت‌گیت را تکرار کرده و در مورد پنالتی از دست رفته کین گفت: من نمی دانم او چه تعداد پنالتی برای ما گل کرده است تا به اینجا برسیم. او در همین بازی یک پنالتی دیگر را گل کرد. کین یک مهاجم در کلاس جهانی است و ما بدون او اینجا نبودیم.

1778666

دیدگاه‌ها