کد خبر : 1858531 | 20 آذر 1401 ساعت 08:25 | 34.6K بازدید | 6 دیدگاه

رودریگو: از خودم می پرسیدم که چرا من؟!

عذرخواهی ستاره جوان رئال از مردم برزیل

ملی‌پوش برزیلی باشگاه رئال مادرید از مردم کشورش بابت پنالتی حساسی که مقابل کرواسی از دست داد، عذرخواهی کرد.

عذرخواهی ستاره جوان رئال از مردم برزیل

به گزارش "ورزش سه"، رویای قهرمانی برزیل در جام جهانی 2022 با شکست مقابل کرواسی در مرحله یک چهارم نهایی نقش بر آب شد تا حسرت سلسائو چهار سال دیگر تمدید شود. شاگردان تیته بعد از تساوی یک بر یک مقابل فینالیست دوره قبل، در ضربات پنالتی به این تیم باختند.

رودریگو، ستاره 21 ساله تیم ملی برزیل ، زمانی که تیم ملی کشورش برای آخرین بار فاتح جام جهانی شد، تنها یک سال داشت! زننده پنالتی اول این تیم در بازی با کرواسی بود. بازیکن جوان رئال اما نتوانست مثل تیم باشگاهی خود، (اشاره به بازی برگشت با سیتی در لیگ قهرمانان فصل گذشته ) در تیم ملی هم نقش ستاره را ایفا کند و با از دست دادن این پنالتی، تیمش را در مسیر باخت مقابل کروات‌ها قرار داد.

1778678

رودریگو که در این سن کم موفق به فتح لیگ قهرمانان اروپا شده بود، خیلی دوست داشت تا طعم قهرمانی در جام جهانی را هم خیلی زود بچشد اما در نهایت خود به عاملی تبدیل شد که تیم ملی کشورش را از رسیدن به این مهم محروم ساخت؛ او در پیامی احساسی در اینستاگرام بابت این اتفاق از مردم کشورش عذرخواهی کرد.

او لحظه از دست دادن پنالتی را بدترین لحظه دوران فوتبالی خود نامیده و افزود: در عرض چند دقیقه از بهشت به جهنم نزول کردم. همیشه برای رقم نخوردن چنین اتفاقی دعا می کردم. با این که نای بلند شدن ندارم اما می دانم که با قدرت بازمی گردم.

"از خودم می پرسیدم که چرا باید چنین اتفاقی برای من رخ می داد؟" ستاره جوان رئال مادرید با گفتن این جملات ابراز اطمینان کرد که در جام جهانی 2026 شرایط متفاوتی را رقم خواهد زد. او تاکید نمود که فقط 21 سال دارد و با نسل خوبی که برزیل دارد، می تواند قهرمانی را تجربه کند.

1778679
1778680

دیدگاه‌ها