کد خبر : 1858533 | 20 آذر 1401 ساعت 08:36 | 53.4K بازدید | 13 دیدگاه

از عرش تا فرش به سرعت برق و باد

برای شرح ‌حال انگلیس این سه فریم کافیست

اگر پنالتی دوم کین مقابل فرانسه به گل تبدیل می شد شاید سرنوشت به گونه‌ای دیگر برای سه شیرها رقم می خورد.

برای شرح ‌حال انگلیس این سه فریم کافیست

به گزارش "ورزش سه"، کاپیتان انگلیس در حساس‌ترین لحظه از دوران فوتبالی خود نتوانست ماموریت نجات تاریخی خود را با موفقیت به سرانجام برساند. او که در دقیقه 54 گل تساوی انگلیس را از روی نقطه پنالتی وارد دروازه فرانسه کرده بود، نیم ساعت بعد، در موقعیتی مشابه، توپ را به آسمان زد.

بعد از گل تساوی کین، فرانسوی‌ها حملات خود را از سر گرفته و به گل دوم رسیدند. شاگردان ساوت‌گیت که نمی خواستند بازنده زمین را ترک کنند در تلاش برای جبران دوباره گل خورده، صاحب یک ضربه پنالتی در دقیقه 84 شدند.

1778684
سمت چپ: پنالتی کین گل شد/ انگلیس‌۱-۱ فرانسه
سمت راست: پنالتی کین از دست رفت/ انگلیس۱-۲ فرانسه

هری کین که با یک ضربه مطمئن پنالتی اول را به گل تبدیل کرده بود، پشت این ضربه ایستاد. کاپیتان باتجربه سه‌شیرها بهترین گزینه ممکن برای زدن این ضربه بود. کافی بود تا به همان اندازه دقت و قدرت به توپ تزریق شود تا لوریس تسلیم و بازی بازهم مساوی شود؛ دروازه‌بان فرانسه مثل پنالتی اول دستش به توپ نرسید؛ این بار اما توپ به جای تور به سمت جایگاه تماشاگران رفت تا آه از نهاد میلیون‌ها انگلیسی خارج شود.

1778685
سمت چپ: شای گل کین بعد از گل کردن پنالتی اول/ انگلیس ۱-۱ فرانسه 
سمت راست: حسرت کین بعد از هدر دادن پنالتی دوم/ انگلیس ۲-۱ فرانسه

در کنار هم قرار دادن صحنه‌های مربوط به این دو صحنه و مقایسه آنها، بهترین شرح از حال انگلیسی‌ها بعد از بازی با فرانسه است. آنها فاصله عرش تا فرش را مثل کاپیتان خود با سرعت برق و باد طی کردند. فوتبال و رقابت برای انگلیسی‌ها ادامه دارد اما قطعا کین بیشتر از همه حسرت خواهد خورد چرا که فرصت پیشروی با نسلی را از دست داد که بعد از پنج دهه، بیشترین استحقاق را برای تکرار قهرمانی سال 1966 داشت.

1778686
سمت چپ: شادی هواداران انگلیس بعد از گل شدن پنالتی اول کین/ انگلیس ۱-۱ فرانسه 
سمت راست: ناراحتی شدید هواداران انگلیس بعد از پنالتی دوم کین/ انگلیس ۱-۲ فرانسه

دیدگاه‌ها