کد خبر : 1858549 | 20 آذر 1401 ساعت 10:47 | 33.1K بازدید | 7 دیدگاه

آدرین رابیو:

از دست رفتن پنالتی کین اجرای عدالت بود!

آدرین رابیو، هافبک فرانسوی، معتقد است که پنالتی دوم گرفته شده به سود انگلیس درست نبوده است.

از دست رفتن پنالتی کین اجرای عدالت بود!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فرانسه شب گذشته در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2022 قطر به مصاف تیم ملی انگلیس رفت و موفق شد با نتیجه 1-2 برابر این تیم به پیروزی برسد. 
فرانسه دو بار در طول این بازی از حریف پیش افتاد و این در حالی بود که سه شیرها ابتدا موفق شدند از روی نقطه پنالتی و توسط هری کین بازی را به تساوی بکشانند و در حالی که آنها این فرصت را نیز داشتند که بتوانند بار دیگر و باز هم روی یک ضربه پنالتی بازی را 2-2 کنند اما کاپیتان انگلیس این فرصت را از دست داد تا تیمش از صعود به مرحله نیمه نهایی باز بماند. 

1778570

رابیو پس از پایان این بازی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت:« اول از همه باید بگویم که مطمئن نیستم که واقعا خطایی انجام شده باشد. ما صد مورد خطای شبیه به این دیدیم که به هیچ وجه پنالتی اعلام نشد.» 
او با ابراز خوشحالی از عدم موفقیت این بازیکن در گل کردن پنالتی دوم گفت:« من فکر می‌کردم داور امشب کمی سختگیرانه رفتار کرد اما نیازی نیست به این موضوع توجه خاصی داشته باشیم و زیادتر از آنچه که باید به آن بپردازیم. البته که وقتی او پنالتی را خراب کرد، ما خوشحال شدیم. این اجرای عدالت بود چون اصلا خطایی رخ نداده بود.»
 

دیدگاه‌ها