کد خبر : 1858563 | 20 آذر 1401 ساعت 11:40 | 21.7K بازدید | 2 دیدگاه

هری کین: باید با این پنالتی از دست رفته زندگی کنم

هری کین، کاپیتان تیم ملی انگلیس، از این که پنالتی‌اش برابر فرانسه را از دست داده بسیار ناراحت است.

هری کین: باید با این پنالتی از دست رفته زندگی کنم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی انگلیس شب گذشته در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2022 قطر برابر تیم ملی فرانسه به میدان رفت و با نتیجه 1-2 برابر این تیم شکست خورد. 
کاپیتان سه شیرها تک گل تیمش را در این بازی از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند و بازی را به تساوی کشاند اما در حالی که این فرصت را داشت تا پنالتی دوم اعلام شده به سود انگلیس را نیز وارد دروازه حریف کند و بازی در دقایق پایانی به تساوی بکشاند اما این پنالتی را از دست داد تا تیمش از راهیابی به مرحله نیمه نهایی بازبماند. 

1778570

او پس از پایان این دیدار به بی‌بی‌سی گفت:« من کسی نیستم که بیش از حد درباره پنالتی فکر کنم. چه قرار باشد یک پنالتی بزنم و چه دو پنالتی، به یک شکل برای آن حاضر می‌شوم. نمی‌توانم نحوه آماده‌سازی یا جزئیات پیش از بازی را مقصر این اتفاق بدانم. فرق خاصی ایجاد نشد. وقتی پشت توپ ایستادم اعتماد به نفس داشتم اما نتوانستم به شکلی که می‌خواستم پنالتی بزنم.»
کین با ابراز ناراحتی از این اتفاق اضافه کرد:« البته که این چیزی است که من باید تا آخر عمر با آن زندگی کنم و آن را به دوش بکشم. اما تنها کاری که می‌توانیم انجام دهیم این است که به یکدیگر افتخار کنیم و بدانیم که این تیم در جایگاه بسیار خوبی برای آینده قرار دارد.»
 

دیدگاه‌ها