کد خبر : 1858581 | 20 آذر 1401 ساعت 13:23 | 13K بازدید | 8 دیدگاه

ژیرو: می‌دانستم یک بار دیگر هم در فینال خواهم بود

اولیویه ژیرو، مهاجم فرانسوی، به دنبال تکرار عنوان قهرمانی در جام جهانی با این تیم است.

ژیرو: می‌دانستم یک بار دیگر هم در فینال خواهم بود

به گزارش "ورزش سه"، اولیویه ژیرو شنبه شب بار دیگر ارزش خودش را در دیدار برابر تیم ملی انگلیس در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2022 قطر نشان داد.
بهترین گلزن تاریخ تیم ملی فرانسه امیدوار است که بتواند برای دومین بار متوالی قهرمانی در جام جهانی را به همراه این تیم به دست آورد و این افتخار بزرگ را به نام خودش به ثبت برساند.
او موفق شد یکی از دو گل تیم ملی فرانسه را در دیدار برابر سه شیرها به ثمر برساند و این تیم را راهی مرحله نیمه نهایی کند تا برابر تیم ملی مراکش قرار بگیرد. این در حالی است که او پیش از این در جام جهانی 2018 روسیه نتوانسته بود گلزنی کند اما تا به حال چهار گل برای مدافع عنوان قهرمانی به ثمر برساند.
ژیرو پس از پایان بازی به TF1 گفت:« این واقعا عالی است. ما در این بازی بسیار خوب دفاع کردیم. این بازی من را به یاد بازی برابر بلژیک در جام جهانی 2018 انداخت. من می‌دانستم که شانس دیگری در مرحله نهایی خواهم داشت و آنتوان گریزمان سانتر خوبی ارسال کرد.»

1778620

او با تمجید از عملکرد حریف اظهار داشت:« ما همه با کیفیت انگلیس آشنا بودم اما بسیار منسجم بازی کردیم و توانستیم در لحظات درست دست به ضد حمله بزنیم، در این کار هم موفق شدیم. من واقعا به این تیم افتخار می‌کنم. امیدوارم که بتوانیم به دیدار نهایی هم صعود کنیم.»
مراکش آخرین مانع آنها پیش از صعود به فینال است و این مهاجم میلان در این باره اضافه کرد:« این نتیجه واقعا عالی و این بازی واقعا خوب بود. انگلیس به شکل شگفت‌انگیزی قوی بود. ما باید از عملکردی که داشتیم لذت ببریم. حالا در نیمه نهایی هستیم و این اتفاق مهمی است.»

دیدگاه‌ها