کد خبر : 1858585 | 20 آذر 1401 ساعت 13:46 | 6.5K بازدید | 0 دیدگاه

عملکرد ضعیف بادرود تنها نماینده پایتخت در لیگ بانوان

پروژه فوتبال زنان در تهران شکست خورد؟

تنها نماینده‌ استان تهران در لیگ برتر فوتبال زنان ایران، در هفت مسابقه‌ برگزار شده تا به اینجای فصل، هفت شکست سنگین را متحمل شده و با صفر امتیاز و تنها یک گل زده در قعر جدول رده‌بندی ایستاده است.

پروژه فوتبال زنان در تهران شکست خورد؟

به گزارش ''ورزش سه''، سال گذشته در حالی که گمانه زنی‌ها در خصوص تیم داری سرخابی‌‌ها در لیگ برتر فوتبال زنان به اوج خودش رسیده بود و هر روز نقل قول جدیدی در این خصوص از سوی مسئولین مختلف منتشر میشد، در نهایت این بادرود بود که با کسب عنوان نایب قهرمانی در لیگ دسته اول فوتبال زنان ایران، موفق شد در چهاردهمین دوره از مسابقات لیگ برتر زنان حاضر باشد و به عنوان تنها نماینده استان تهران، نگاه‌ها را به خود معطوف کند. 
 

شروع بادرود در آغاز فصل با یک خبر جنجالی آغاز شد، ''انصراف تنها نماینده استان تهران از قرارگیری در برابر مدافع عنوان قهرمانی، خاتون بم''، شروع فصل با انصراف از حضور در اولین مسابقه، نوید روزهای سختی را برای این تیم داشت، با حکم کمیته انضباطی، بادرود این دیدار را با نتیجه‌ی  سه بر صفر به خاتون واگذار کرد و آماده‌ی میزبانی از کیان نیشابور در هفته‌ی دوم رقابت‌ها شد، علی رغم شکست دو بر صفر شاگردان بیات در دومین دیدار برابر کیان، پایان این دیدار سرمربی تیم بادرود نوید روزهای خوب و کسب نتایج مطلوب را به خبرنگاران داد اما سومین شکست شاگردان معصومه بیات در هفته سوم، با نتیجه مشابه هفته قبل در برابر تیم ایساتیس رقم خورد و بعد از آن در هفته های چهارم. پنجم، ششم و هفتم، به ترتیب در برابر ملوان، شهرداری سیرجان، پالایش گاز ایلام و سرانجام زارع باطری سنندج نتیجه را واگذار کردند.  

1778760

بادرود تهران در طی هفت مسابقه موفق شده در دیدار هفته چهارم برابر ملوان یک گل به ثمر برساند و در سایر مسابقات موفق به گل‌زنی نشده است. شاگردان بیات تا اینجای فصل ۱۸ گل دریافت کردند و در دو هفته آتی تا پایان نیم فصل نخست، ابتدا باید در یک دیدار سخت به مصاف سپاهان بروند، سپاهانی که دیروز حریف نیشابوری خود را با ۱۰ گل بدرقه کرد و در آخرین بازی خود در این نیم فصل باید از پیکانی میزبانی کند که با شش امتیاز در رتبه هشتم جدول رده بندی قرار دارد.

دیدگاه‌ها