کد خبر : 1858593 | 20 آذر 1401 ساعت 14:30 | 2.1K بازدید | 0 دیدگاه

بازی با فولاد سنگین است اما برد می‌خواهیم

نقی زاده: مشکلات مالی نفت یک روزه از بین نمی‌رود

کاپیتان نفت مسجدسلیمان با بیان اینکه مشکلات این تیم به یکباره از بین نمی‌رود، از اتحاد بازیکنان برای کسب نتایج مثبت خبر داد.

نقی زاده: مشکلات مالی نفت یک روزه از بین نمی‌رود

به گزارش "ورزش سه"، تیم نفت مسجدسلیمان از جمله تیم هایی است که در وقفه یک ماهه لیگ علاوه بر تجربه یکسری حواشی مربوط به مسائل مالی، تمرینات آماده سازی خوبی برگزار کرد. آنها در آستانه شروع دوباره مسابقات چند روزی در تهران اردو زدند که در این بین توانستند طی یک دیدار تدارکاتی تیم استقلال را متوقف کنند.

میثم نقی زاده بازیکن نفت مسجدسلیمان در همین خصوص به خبرنگار ما گفت: اردوی خوبی در تهران برگزار کردیم و تمرینات مناسبی انجام دادیم. یک بازی دوستانه مقابل استقلال داشتیم که تیمی بسیار منسجم و قدرتمند است. توانستیم عملکرد خوبی در برابر این تیم از خود نشان دهیم. در مجموع موفق شدیم از لحاظ کیفیتی خودمان را به شرایط مطلوب برسانیم. انشاالله در ادامه راه هم بتوانیم همین گونه پیش برویم. احتمالا یک بازی دوستانه با مس رفسنجان خواهیم داشت و بعد از آن خودمان را آماده شروع دوباره لیگ می‌کنیم.

هافبک نفت مسجدسلیمان درباره شرایط فعلی این تیم افزود: در وقفه لیگ سعی کردیم خودمان را برای ادامه رقابت‌ها آماده کنیم و تمام تلاشمان را به کار می‌گیریم تا نتایج قبلی جبران شود. هر چند این را هم باید بگویم که حتی وقتی آن نتایج رقم خورد همه بچه‌ها نهایت تلاش خود را به کار گرفته بودند اما فوتبال روی بی رحم خودش را سمت ما کرده بود و در نهایت آن اتفاقات رقم خورد. از اینجا به بعد می‌خواهیم هر طور شده نتایجی بگیریم که در شأن نفت مسجدسلیمان هست تا خودمان را نیز در جدول بالا بکشیم.

او که از بزرگترهای نفت محسوب می‌شود در پاسخ به این سوال که «آیا بابت تکرار مشکلات مالی نگران نیستند؟» گفت: متاسفانه فوتبال مسجدسلیمان همیشه این شرایط را داشته است. از طرفی واقعا نمی‌شود در یک روز بهترین امکانات را برای باشگاه فراهم کرد. طی دو سه سالی که در این تیم حضور دارم همواره این وضعیت شکل گرفته و در مجموع فکر میکنم این گونه اتفاقات برای فوتبال ما طبیعی است. منتها هیچکدام این‌ها دلیل نمی‌شود ما به عنوان بازیکنان نفت تلاش نکنیم. باید در زمین بجنگیم و نتایج خوبی بگیریم. احساس میکنم با یکی دو نتیجه خوب می‌توانیم از شرایط فعلی خارج شویم.

نقی زاده در پایان درباره دیدار این تیم مقابل فولاد در هفته دوازدهم لیگ برتر عنوان کرد: تیم فولاد از لحاظ امکانات، زمین تمرین و خیلی موارد دیگر ساختار بسیار خوبی دارد. کادر فنی باشخصیت و با دانشی دارد. بدون شک بازی سنگینی خواهد بود. ما برای سه امتیاز به زمین می‌رویم و مطمئن باشید که بازی زیبایی خواهد شد.

دیدگاه‌ها