کد خبر : 1858596 | 20 آذر 1401 ساعت 15:00 | 16.8K بازدید | 7 دیدگاه

توپ در زمین دشان: زیدان باید منتظر بماند

با پیروزی شب گذشته فرانسه برابر انگلیس و راهیابی این تیم به نیمه نهایی جام جهانی، دیدیه دشان خودش تعیین کننده ادامه کار در تیم ملی خواهد بود.

توپ در زمین دشان: زیدان باید منتظر بماند

به گزارش "ورزش سه"، زین الدین زیدان رویای مربیگری تیم ملی فرانسه را دارد و این بر کسی پوشیده نیست. او پیشنهاد تیم های بزرگی مثل پی اس جی را به همین دلیل رد کرده و منتظر پایان جام جهانی و مشخص شدن تکلیف دیدیه دشان است. آینده زیدان به نوعی به بازی فرانسه برابر انگلیس در یک چهارم نهایی جام جهانی گره خورده بود و پیروزی فرانسه می توانست امیدهای او برای نشستن روی صندلی مربیگری خروس ها را نقش بر آب کند.

1778657

 فرانسه شب گذشته توانست با پیروزی برابر انگلیس راهی نیمه نهایی شود تا طبق گفته رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه، حالا دشان حرف اول و آخر را در مورد آینده اش بزند. نوئل لوگرائه قبل از شروع جام جهانی گفته بود که اگر فرانسه با دشان به نیمه نهایی برسد، او خودش تعیین می کند که قراردادش را تمدید کند یا خیر.

1778823

 فرانسه به نیمه نهایی رسیده و باید به مصاف مراکش برود. احتمال بالایی وجود دارد که فرانسه به فینال برسد و حتی عنوان قهرمانی دوره قبل خود را نیز تکرار کند. در واقع حالا توپ در زمین دشان است و اگر او تصمیم به ادامه کار بگیرد، زیدان دیگر امیدی به هدایت تیم ملی فرانسه نخواهد داشت.

دیدگاه‌ها