کد خبر : 1858613 | 20 آذر 1401 ساعت 16:12 | 8.2K بازدید | 1 دیدگاه

هری قوی است و با این موضوع کنار می‌آید؛

لوریس: برای کین متاسفم اما او ما را خوشحال کرد

هوگو لوریس، کاپیتان و دروازه‌بان تیم ملی فرانسه می‌گوید وقتی هری کین، هم‌بازی‌اش در تاتنهام، ضربه پنالتی انگلیس را از دست داد، متاسف شد اما از این موضوع خوشحال بود.

لوریس: برای کین متاسفم اما او ما را خوشحال کرد

به گزارش "ورزش سه"، هوگو لوریس پس از پیروزی 2-1 فرانسه مقابل انگلیس در مرحله یک چهارم نهایی در خصوص خراب شدن پنالتی هری کین گفت: در ضربه پنالتی احساسات زیادی وجود داشت. ما در میانه نبرد بودیم و من در آن زمان خوشحال بودم زیرا آن لحظه تعیین کننده به نفع ما بود.

وی در این باره افزود: اما من ناراحت شدم زیرا او هم‌تیمی، دوست و کسی است که مسئولیت این ضربه را بر عهده گرفته است. کین توپ را به بالای دروازه زد که برای او متاسفم اما ما را خوشحال کرد. می دانم که او قوی است و از پس این ناراحتی برخواهد آمد.

لوریس در مورد اینکه در بازی انگلیس به بازیکنی تبدیل شد که بیشترین بازی را با تیم ملی فرانسه انجام داده است، گفت: روز خاصی بود، 143 بازی بین المللی انجام دادم و این رکورد مقابل کشوری که در آن زندگی می‌کنم به ثبت رسید.

وی ادامه داد: مقابل یک ملت بزرگ پیروز شدیم، این یک پاداش برای تلاش زیاد ما است. این پیروزی باید برای بازی بعدی به ما اعتماد به نفس بدهد. در بازی با مراکش در نیمه نهایی باید سطح خود را بالا ببریم.

دیدگاه‌ها