کد خبر : 1858618 | 20 آذر 1401 ساعت 16:21 | 177.7K بازدید | 26 دیدگاه

جمله تاریخی لیونل مسی خالکوبی شد! (عکس)

یک هوادار آرژانتین عبارت جنجالی "به چی نگاه می کنی احمق؟" را روی بدنش خالکوبی کرده است.

جمله تاریخی لیونل مسی خالکوبی شد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آرژانتین بعد از قبول شکست در اولین بازی مقابل عربستان، نمایش فوق العاده ای در این جام جهانی داشته و حالا به مرحله نیمه نهایی راه یافته است. آلبی سلسته در یک چهارم به مصاف رقیب سنتی خود تیم ملی هلند رفت و در دیداری دشوار و خاطره انگیز، در نهایت در ضربات پنالتی موفق به کسب پیروزی برابر این تیم شد.

اما این مسابقه حواشی فراوانی را به همراه داشته و حتی لیونل مسی اغلب آرام را نیز به شدت عصبانی کرد. کاپیتان تیم ملی آرژانتین بعد از پایان این دیدار شادی خاصی برابر نیمکت تیم ملی هلند داشت و حسابی حرص لوییس فان خال را درآورد. اما لیونل مسی در مصاحبه بعد از بازی نیز با وخهورست، ستاره گلزن تیم ملی هلند درگیر شد و در شرایطی که وسط حرف زدن بود، این بازیکن را با عبارت "به چی نگاه می کنی احمق؟" خطاب کرد.

اما جالب اینجاست یک هوادار متعصب تیم ملی آرژانتین انگار خیلی از این واکنش کاپیتان تیمش به وجد آمده و خیلی سریع و در فاصله 24 ساعت بعد از بازی، این جمله و تصویر مسی را روی بدن خود خالکوبی کرده است. لیونل مسی در این تورنمنت مانند یک رهبر واقعی تیمش را هدایت می کند و به نظر می رسد این طرز رفتار او به شدت به دل هواداران آرژانتین نشسته است.
 

1778876

دیدگاه‌ها