کد خبر : 1858620 | 20 آذر 1401 ساعت 16:40 | 21.9K بازدید | 3 دیدگاه

از مودریچ خواهش کردیم تا یورو 2024 بماند

لاورو مایر فاش کرد که ملی پوشان کرواسی از لوکا مودریچ درخواست کرده اند که حداقل تا یورو 2024 از بازی های ملی بازنشسته نشود.

از مودریچ خواهش کردیم تا یورو 2024 بماند

به گزارش "ورزش سه"، لوکا مودریچ همچنان در زمین خوش می درخشد و یک بار دیگر توانست کرواسی را در راه رسیدن به نیمه نهایی جام جهانی رهبری کند. کرواسی در دوره قبل جام جهانی با کاپیتانی مودریچ تا فینال بالا رفت ولی مغلوب فرانسه شد.

1778879

لاورو مایر، ستاره کرواسی، در توصیف کاپیتان تیمش گفت:«لوکا باورنکردنی است. با این سن و سال فرم بدنی و شکل بازی اش خارق العاده است. شما می دانید او چند سال دارد؟ 38 سال؟ او همچنان با انگیزه بازی می کند و در درون و بیرون زمین یک رهبر به تمام معناست. بازی کنار لوکا بسیار ساده است و باعث می شود شما بهترین عملکرد را داشته باشید. به همین دلیل است که ما در نیمه نهایی هستیم.»

مایر ادامه داد:«قبل از بازی با برزیل با او حرف نزدم و زیاد هم صحبت نکرد ولی معمولا در آستانه هر بازی او برای تیم صحبت می کند و توضیح می دهد که چطور باید بازی کنیم. می گوید آسوده خاطر باشیم و با اعتماد به نفس وارد زمین شویم.»

بازنشستگی مودریچ:«دلیلی نمی بینم که مودریچ نتواند تا یورو 2024 ادامه دهد. او همچنان سال های زیادی می‌تواند در بالاترین سطح کار کند. همه از او خواسته ایم حداقل تا یورو 2024 در تیم ملی بماند.»

دیدگاه‌ها