کد خبر : 1858637 | 20 آذر 1401 ساعت 17:34 | 32.7K بازدید | 0 دیدگاه

چالش جدید فشنگچی در ۳۶ سالگی؛

هافبک اسبق پرسپولیس مربی هوادار شد

امیرحسین فشنگچی، هافبک اسبق پرسپولیس که سابقه بازی در هوادار را نیز دارد به عنوان سرمربی جوانان و مربی بزرگسالان هوادار معرفی شد.

هافبک اسبق پرسپولیس مربی هوادار شد

به گزارش "ورزش سه"، امیرحسین فشنگچی، هافبکی که سه سال در پرسپولیس حضور داشت و در این تیم تهرانی چهره شده بود حالا در ۳۶ سالگی چالش جدیدی را در دنیای فوتبال تجربه خواهد کرد.

فشنگچی، کاپیتان پیشین هوادار که در کشور سوئد در حال گذراندن دوره مقدماتی مربیگری اروپا است، با پایان کلاس آموزشی خود هفته آینده به ایران بازمی گردد و با توجه به توافق صورت گرفته به عنوان سرمربی جوانان هوادار در فصل پیش رو آغاز به کار خواهد کرد و با پیشنهاد ساکت الهامی سرمربی هوادار، به طور همزمان به عنوان یکی از دستیاران وی به کادر فنی بزرگسالان در فصل جاری رقابت های لیگ برتر نیز اضافه خواهد شد.

امیرحسین فشنگچی که در سال های گذشته بازوبند کاپیتانی هوادار را به بازو می‌بست، پس از پارگی از ناحیه مینیسک و رباط صلیبی در فصل منتهی به صعود هوادار به لیگ برتر پس از سال‌ها بازی در سطح نخست فوتبال ایران، با پیراهن هوادار چهار گوشه مستطیل سبز را بوسید و به دوران بازیگری خود برای همیشه پایان داد.

فشنگچی در زمان مربیگری ساکت الهامی در پیکان نیز به عنوان بازیکن، تجربه شاگردی سرمربی هوادار را در کارنامه دارد و به این ترتیب دوران رسمی مربیگری خود را در کنار الهامی آغاز خواهد کرد.

دیدگاه‌ها