کد خبر : 1858652 | 20 آذر 1401 ساعت 19:19 | 24.8K بازدید | 2 دیدگاه

چند ساعت تا معرفی رسمی سرمربی جدید اسپانیا

فدراسیون فوتبال اسپانیا فردا لوئیس دلافوئنته را رسما به عنوان سرمربی جدید تیم ملی این کشور معرفی خواهد کرد.

چند ساعت تا معرفی رسمی سرمربی جدید اسپانیا

به گزارش "ورزش سه"، لوئیس دلافوئنته در حال لحظه‌شماری است تا کارش را به عنوان سرمربی جدید لاروخا آغاز کند.

بر اساس گزارش رسانه‌ها در اسپانیا او فردا ظهر در مراسمی رسانه‌ای به عنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتبال این کشور معرفی خواهد شد. دلافوئنته با فدراسیون فوتبال اسپانیا قراردادی دو ساله امضا خواهد کرد و تا رقابتهای یورو2024 سکان هدایت لاروخا را به عهده خواهد گرفت.

1778953

لوئیس روبیالس، رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا، در این مراسم حضور یافته و توضیحاتی درباره آنچه بعد از شکست مقابل مراکش در جام جهانی در تیم ملی این کشور رخ داده و کناره‌گیری لوئیس انریکه و انتخاب دلافوئنته ارائه خواهد داد.

در کنار رئیس فدراسیون و سرمربی جدید تیم ملی، آلبرت لوکه هم به عنوان مدیر جدید تیم ملی اسپانیا معرفی خواهد شد. اما لوکه پست مدیر ورزشی لاروخا را عهده‌دار نخواهد شد. این پست در دوره انریکه در اختیار مولینا بود و اسپانیایی‌ها فعلا کسی را به عنوان جانشین او معرفی نخواهند کرد. مدیریت تیم ملی اسپانیا در دوره قبلی به عهده ماریا خوزه کلارامونت بود که بعد از حذف شدن لاروخا از جام جهانی قطر از سمتش کناره‌گیری کرد.

فرانسیس هرناندز که تا کنون سرمربی تیم ملی زیر 21 سال اسپانیا بوده هم در مراسم فردا به عنوان مدیر جدید تیمهای ملی پایه اسپانیا معرفی خواهد شد.

دیدگاه‌ها