کد خبر : 1858669 | 20 آذر 1401 ساعت 21:18 | 23.5K بازدید | 10 دیدگاه

یورانوویچ: بجز تیم ملی به چیز دیگری فکر نمی‌کنم

توپ در کنار مودریچ، امن‌تر از پول در بانک است!

مدافع راست تیم ملی کرواسی به تعریف و تمجید از هم تیمی هایش از جمله لوکا مودریچ پرداخت.

توپ در کنار مودریچ، امن‌تر از پول در بانک است!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی کرواسی که توانست برزیل، یکی از مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی را از دور رقابت ها حذف کند، اکنون برای دیدار حساس دیگر این بار برابر دیگر مدعی آمریکای جنوبی یعنی آرژانتین آماده می شود.

یوسیپ یورانووییچ که در بازی یک چهارم نهایی وظیفه داشت وینیسیوس را متوقف کند و این کار را در بالاترین سطح انجام داد، حالا باید به نبرد با لیونل مسی برود. مدافع راست سلتیک که در تمام بازی های کرواسی در این جام به طور کامل بازی کرده، در یک نشست خبری حاضر شد.

او در پاسخ به سوالی مبنی بر علت موفقیت کرواسی گفت: می‌توانم بگویم راز موفقیت تیممان این است که ما همه با هم هستیم، اینجا همه مثل یک خانواده ایم. برای هم نفس می‌کشیم و برای هم تلاش می کنیم. این راز موفقیت ماست.

یورانووییچ درباره بازیکنانی مانند لوکا مودریچ، مارسلو برزوویچ و متئو کواچیچ گفت: وقتی در کنار آنها قرار می گیری، بازی کردن راحت تر است. من به اندازه کافی خوش شانس هستم که با چنین بازیکنانی در رختکن مشترک حضور دارم.

1778999

او با تمجید از خط میانی تیمش اظهار داشت: ما بهترین هافبک ها را داریم. وقتی توپ را به آنها پاس می‌دهم، احساس امنیت بیشتری نسبت به زمانی که پول در بانک می‌گذارم، دارم. من این افتخار را دارم که در کنار آنها، چیزهای زیادی یاد می گیرم، از حضور در آنجا بسیار خوشحالم. ما می‌خواهیم مردممان را خوشحال کنیم، سربلند به خانه بازگردیم، و این چیزی است که آرژانتینی‌ها می‌خواهند، اما ما کشوری کوچک با قلب بزرگ هستیم.

مدافع کروات ها اظهار داشت: من بازیکن 20 یا 30 میلیون یورویی نیستم، حتی زمانی که در هایدوک یا دوبراوا بودم، هرگز تسلیم نشدم. والدینم به من یاد دادند که نگاهم به مسیر جلو باشد، نه اینکه به آنچه نوشته شده نگاه کنم. زندگی داستان های عجیبی را رقم می زند، تنها چیزی که من به آن فکر می کنم، این است که در زمین بازی به بهترین شکل ممکن بازی کنم.

یورانوویچ در مورد احتمال انتقال به اتلتیکو مادرید نیز گفت: من واقعاً چیزی در مورد آن نمی دانم، من روزنامه ها را نمی خوانم و حتی به مدیربرنامه هایم نیز گفتم که الان به جز تیم ملی نمی خواهم به هیچ چیز دیگری فکر کنم.

دیدگاه‌ها