کد خبر : 1858683 | 20 آذر 1401 ساعت 22:45 | 47.7K بازدید | 7 دیدگاه

نورالدین امرابط: الخلیفی، سفیان را جذب کن!

نورالدین امرابط که برادرش سفیان ستاره شگفتی‌ساز جام جهانی قطر بوده است خواهان انتقال این هافبک فیورنتینا به پاری سن ژرمن شد.

نورالدین امرابط: الخلیفی، سفیان را جذب کن!

به گزارش "ورزش سه"، سفیان امرابط، هافبک تیم ملی مراکش، ستاره غیرمنتظره جام جهانی قطر بوده است. برادر او نورالدین، که در جام جهانی 2018 با پیراهن مراکش بازی می‌کرد خواهان این شد که سفیان به تیمی بزرگ مثل پاری سن ژرمن منتقل شود. او در حال حاضر بازیکن فیورنتینا است.

نورالدین امرابط یک سال بعد از جام جهانی روسیه از تیم ملی کشورش خداحافظی کرد و حالا از برادرش حمایت می‌کند. سفیان 26ساله یکی از ستاره‌های جام جهانی قطر بوده و در دیدار نیمه‌نهایی مراکش و فرانسه رهبر خط میانی مراکشی‌ها خواهد بود.

1779033
نورالدین امرابط در جام جهانی 2018

درحالیکه گفته می‌شود چند تیم لیگ برتری از همین حالا برای جذب سفیان امرابط برنامه‌ریزی می‌کنند ولی برادر او می‌گوید بهترین مقصد برای او فرانسه و پی‌اس‌جی است. سفیان در حال حاضر بازیکن فیورنتینا در ایتالیا است.

1779034
درخشش سفیان امرابط در دیدار مقابل اسپانیا در جام جهانی قطر

نورالدین امرابط در گفتگویی با روزنامه اکیپ گفت:" جام جهانی تورنمنتی به بزرگی چمپیونزلیگ است. حتی شاید بزرگتر. سفیان در جام جهانی مورد توجه همه قرار گرفته. شک ندارم او در ترکیب پاری سن ژرمن به خوبی جا می‌افتد. تصورش را بکنید خط هافبکی با حضور او و مارکو وراتی چقدر قوی خواهد شد. ناصرالخلیفی، اگر این را می‌خوانی باید سفیان را جذب کنی".

دیدگاه‌ها