کد خبر : 1858689 | 20 آذر 1401 ساعت 23:47 | 45.9K بازدید | 13 دیدگاه

تبعات ناکامی اسپانیا: فاتی از بارسلونا می‌رود؟

آنسو فاتی از عملکرد خود در جام جهانی قطر راضی نیست و به این نتیجه رسیده که بهتر است در ماه ژانویه باشگاهش بارسلونا را به صورت قرضی ترک کند.

تبعات ناکامی اسپانیا: فاتی از بارسلونا می‌رود؟

به گزارش "ورزش سه"، اسپانیایی‌ها امید زیادی به موفقیت در جام جهانی 2022 قطر داشتند و حذف زودهنگام از این رقابتها تبعات زیادی برای فوتبال این کشور و لاروخا داشته است.

رسانه‌‌های اسپانیایی امروز خبر دادند آنسو فاتی که از شرایط خود در تیم ملی اسپانیا در این تورنمنت ناراحت و عصبانی است تصمیم گرفته در ماه ژانویه بارسلونا را ترک کند چرا که معتقد است برای بازگشت به سطحی که از فوتبالش انتظار دارد به تیمی نیاز دارد که بتواند دقایق بیشتری در زمین باشد.

1779049

ژاوی در نیمه ابتدایی فصل جاری در بیشتر بازی‌های بارسا در خط حمله از مثلث روبرت لواندوفسکی، رافینیا و عثمان دمبله استفاده می‌کرد و فاتی دقایق چندانی فرصت حضور در میدان را پیدا نمی‌کرد.

این در حالی است که آنسو فاتی علاقه شدیدی به بارسلونا دارد و به همین علت ترک باشگاه کاتالان برای او راحت نخواهد بود. با وجود این علاقه قلبی فاتی از شرایط اسپانیا در قطر و عملکرد خودش آنقدر ناراحت است که مصمم شده دست‌کم مدتی به صورت قرضی در باشگاهی دیگر توپ بزند.

1779050

از سوی دیگر در اسپانیا خبرهای دیگری هم مطرح است که مدیر برنامه‌های فاتی تمایل دارد او را به لیگ برتر انگلیس منتقل کند. یک گزینه دیگر انتقال آنسو به اتلتیکو مادرید در ازای واگذاری ژوائو فلیکس به بارسا است. گفته می‌شود مدیران بارسا به این گزینه دوم بی‌علاقه نیستند.

دیدگاه‌ها