کد خبر : 1858693 | 21 آذر 1401 ساعت 04:10 | 59.4K بازدید | 7 دیدگاه

ادامه تاریخ‌سازی، اولویت اصلی آنهاست

موضع جالب بازیکنان مراکش به پاداش میلیون دلاری

بازیکنان تیم ملی مراکش بیخیال پاداش نجومی که در انتظارشان است، به تاریخ‌سازی می اندیشند.

موضع جالب بازیکنان مراکش به پاداش میلیون دلاری

به گزارش "ورزش سه"، شایعاتی در خصوص اختلاف نظر رئیس فدراسیون فوتبال مراکش، با کادر مربیگری و بازیکنان تیم ملی فوتبال این کشور در مورد جوایزی که پس از موفقیت تاریخی در راهیابی به مرحله نیمه نهایی جام جهانی دریافت خواهند کرد، مطرح شده بود که منابع نزدیک به تیم ملی مراکش آن را تکذیب می کنند.

طبق اطلاعات جدیدی که در اختیار کورا قرار گرفته، این موضوع قبل یا در طول مسابقات جام جهانی قطر مطرح نشده است.

رئیس فدراسیون فوتبال مراکش بعد از موفقیت‌های به دست آمده قصد صحبت در خصوص این موضوع را داشت ولی بازیکنان از این کار خودداری و اعلام کردند که در این شرایط، چنین موضوعاتی، آخرین چیزی است که می توانند در موردش صحبت کنند.

1779062

اکثر بازیکنان تیم ملی مراکش در باشگاه‌های بین المللی حضور داشته و دستمزد بسیار بالایی دارند. به همین دلیل اکثرا از پول‌هایی که در بازی‌های ملی به آنها می رسد به نفع کارمندان و دیگر نفراتی که در تیم کار می کنند، صرف نظر می کنند.

فدراسیون فوتبال مراکش با صعود شیرها به نیمه نهایی جام جهانی 23 میلیون یورو به عنوان پاداش برای رسیدن به این مرحله پیشرفته از سوی فیفا دریافت می کند. بازیکنان این تیم اما در تاریخی ترین مقطع از فوتبال ملی خود، ترجیح داده‌اند تمرکز خود را روی بازی حساس با فرانسه معطوف کنند؛ دیداری که خلق یک شگفتی دیگر در آن، مراکش را به اولین فینالیست افریقایی تاریخ جام جهانی تبدیل خواهد کرد.

1779060

دیدگاه‌ها