کد خبر : 1858694 | 21 آذر 1401 ساعت 05:00 | 32.1K بازدید | 10 دیدگاه

شاگردان الركراكي با ارتش پرتعدادتر مقابل خروس‌ها

پل هوایی بین مراکش و قطر قبل از نبرد تاریخی

فدراسیون فوتبال مراکش به دنبال فراهم کردن شرایط انتقال صدها هوادار به قطر برای تقابل تاریخی با فرانسه است.

پل هوایی بین مراکش و قطر قبل از نبرد تاریخی

به گزارش "ورزش سه"، شرکت هواپیمایی سلطنتی مراکش با هماهنگی اتحادیه فوتبال و وزارت ورزش این کشور در حال سازماندهی پروازهایی برای انتقال صدها هوادار طی در دو روز آینده به سمت دوحه پایتخت قطر برای حمایت از تیم ملی فوتبال مراکش مقابل فرانسه است. این تیم روز چهارشنبه در چارچوب مرحله نیمه نهایی جام جهانی 2022 قطر با فرانسه دیدار خواهد کرد.

برای هوادارانی که طی این طرح راهی قطر خواهند شد، مزایایی اندیشیده شده است. قیمت بلیط هواپیما برای آنها با تخفیف ویژه همراه بوده و در بدو ورود به فرودگاه قطر نیز بلیط بازی با فرانسه به این هواداران اهدا خواهد شد.

1779064

اتحادیه فوتبال مراکش امیدوار است تا با اجرای این طرح، در بازی با فرانسه تعداد تماشاگر بیشتری برای حمایت از تیم ملی این کشور در ورزشگاه محل برگزاری حضور یابند. آنها حساب ویژه ای روی حمایت تماشاگران خود برای ادامه تاریخ‌سازی باز کرده اند و الركراكي هم در این مدت بارها با تمجید از هواداران مراکشی، از نقش بسزای آنها صحبت کرده است.

فوتبالدوستان کشور مراکش در حال تجربه کردن بهترین روزهای عمر خود هستند. تیم ملی کشور آنها در ادامه مسیر شگفتی سازی خود موفق شد پرتغال را در یک چهارم نهایی جام جهانی شکست داده و طی اتفاقی تاریخی به جمع چهار تیم نهایی راه یابد.

1779063

دیدگاه‌ها