کد خبر : 1858707 | 21 آذر 1401 ساعت 08:17 | 51.7K بازدید | 10 دیدگاه

تیته! تو یکی از بهترین مربیان دوران فوتبالم بودی

پیام نیمار به پرفسور: سزاوار تاجگذاری با جام بودی

ستاره تیم ملی برزیل به ستایش تیته پرداخته و او را یکی از بهترین مربیان دوران فوتبال خود دانست.

پیام نیمار به پرفسور: سزاوار تاجگذاری با جام بودی

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی برزیل با قبول شکست مقابل کرواسی از رسیدن به نیمه نهایی جام جهانی 2022 بازماند تا برای بیستمین سال متوالی از رسیدن به فینال و کسب جام ناکام بماند. هواداران سلسائو، امید زیادی داشتند تا تیم تحت هدایت تیته، به رهبری نیمار، جام ششم را به دست بیاورند اما حریف اروپایی شکست تلخی در ضربات پنالتی به آنها تحمیل کرد تا ستاره‌های طلایی‌پوش با چهره‌های اشک‌بار قطر را ترک کنند.

1779087

نیمار، ستاره‌ای بود که توجهات زیادی روی او بود اما این بازیکن بازهم نتوانست با برزیل، راهی را برود که فوق ستاره‌های شماره 10 سابق آن را برای قهرمانی پیموده بودند. او که فعالیت گسترده‌ای در شبکه‌های اجتماعی داشته و این فعالیت را بعد از حذف برزیل از جام جهانی ادامه داده، در متنی احساسی، به ستایش تیته پرداخته و او را یکی از بهترین مربیان دوران فوتبالش نامید.

ملی پوش برزیلی باشگاه پاری‌سن‌ژرمن در بخشی از پست اینستاگرامی خود در رابطه با تیته نوشته است: من شما را به عنوان یک مربی خیلی خوب می شناختم اما به عنوان یک انسان خیلی بهتر هستید. از شما به خاطره همه آن چه که به ما آموختید تشکر می کنم.

1779086

نیمار با تاکید به اینکه روزهای خوب و بد زیادی با تیته داشته اما لحظه آخر – حذف از جام جهانی 2022 – برای مدت‌ها در ذهن او باقی خواهد ماند، این لحظه را بسیار تلخ و دردناک دانست. او تیته را سزاوار تاجگذاری با کاپ قهرمانی جام جهانی دانست و با پروفسور خطاب قرار دادن این مربی، داشتن "ذهنی قوی" را مهمترین جمله ای دانست که از این مربی به خاطر خواهد داشت.

1779088

دیدگاه‌ها