کد خبر : 1858768 | 21 آذر 1401 ساعت 13:28 | 67K بازدید | 5 دیدگاه

پس از عملکرد خوب در جام جهانی

بارسلونا و ژاوی ستاره مراکش را می‌خواهند

بارسا تمرکزش را روی اوناحی گذاشته تا بلکه بتواند او را در ژانویه به خدمت بگیرد.

بارسلونا و ژاوی ستاره مراکش را می‌خواهند

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه موندو دپورتیوو که به باشگاه بارسلونا نزدیک است، نوشت که کاتالان ها قصد دارند تا عزالدین اوناحی را به خدمت بگیرند. این رسانه نوشت شماره هشت مراکش، که لوئیس انریکه را مجذوب خود کرد، در این بازار زمستانی مورد توجه بارسا قرار گرفته است.

مدیران باشگاه، اوناحی را یک گزینه کم هزینه می دانند که نیازی به رقابت با سایر باشگاه ها ندارد. آنها براساس نیازهایشان در بازار زمستانی، شروع به برنامه ریزی کرده اند. از نظر اقتصادی وضعیت هنوز بسیار پیچیده است، صرفاً به دلیل محدودیت‌های «فیرپلی مالی» که لالیگا مجدداً اعمال کرده است.

بنابراین مدیران بارسا صبورانه منتظر ماندند و رقابت های جام جهانی را زیر نظر گرفته اند تا استعدادهای جوان را به خدمت بگیرند. آنها به دنبال تقویت سمت راست خود هستند. بازیکنی که در پست مدافع و هافبک راست بازی کند. کسی که بتواند به پدری و گاوی فضای بیشتری بدهد یا حتی با آنها رقابت کند.

1779197

برناردو سیلوا و گوندوگان نفرات اول لیست هستند، اما بارسا از نظر مالی، برای ژانویه وضعیت خوبی ندارد. بنابراین، باشگاه کاتالان تلاش خواهد کرد تا جایگزین جالب توجهی پیدا کند: عزالدین اوناحی، ستاره تیم مراکش در دوحه. این بازیکن 22 ساله که یکی از شگفتی های خوشایند این جام جهانی است، مورد توجه بارسا قرار گرفته است. او همان بازیکنی است که پس از حذف بارسا، انریکه را تحت تأثیر قرار داد و سرمربی لاروخا در نشست خبری گفت: شماره هشت مراکش عالی بود.

1779198

اوناحی فصل گذشته به آنژه کمک کرد تا در لیگ یک فرانسه بماند اما امسال وضعیت متفاوت است و آنها با هشت امتیاز در قعر جدول قرار دارند. قرارداد او تا سال 2026 تمدید شده و باید دید بارسا چگونه می تواند مدیران تیم فرانسوی را راضی کند.

دیدگاه‌ها