کد خبر : 1858778 | 21 آذر 1401 ساعت 14:28 | 168.7K بازدید | 36 دیدگاه

نیمکت‌نشینی رونالدو ورزشی نبود

این بزرگترین خیانت تاریخ تیم ملی پرتغال بود

ادو آگیره، دوست صمیمی کریستیانو رونالدو، شب گذشته در برنامه ال‌چیرینگیتو گفت که فرناندو سانتوس به رونالدو خیانت کرد و مسبب اصلی حذف پرتغال از جام جهانی بود.

این بزرگترین خیانت تاریخ تیم ملی پرتغال بود

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو روز شنبه در بازی برابر مراکش همچون بازی مقابل سوئیس روی نیمکت بود و پرتغال این بار نتوانست برنده شود. برابر سوئیس جانشین رونالدو در ترکیب یعنی گونچالو راموس توانست هت‌تریک کند و بازی هم با برتری 6-1 پرتغال به اتمام رسید تا این تیم بدون نیاز به گل های رونالدو راهی یک چهارم نهایی شود ولی برابر مراکش رونالدو یک نیمه روی نیمکت بود و با وجود اینکه در نیمه دوم وارد زمین شد، نتوانست مانع شکست 1-0 تیمش شود و پرتغال از جام جهانی کنار رفت. رونالدو در پایان بازی با چشمانی گریان راهی رختکن شد.

1779217

بسیاری معتقدند نیمکت نشین کردن رونالدو اشتباه بزرگ فرناندو سانتوس بود ولی او در پایان بازی گفت که هرگز از تصمیمش پشیمان نیست. ادو آگیره، خبرنگار اسپانیایی و دوست صمیمی رونالدو، در واکنش به اظهارات سانتوس گفت:«این بزرگترین خیانت تاریخ تیم ملی پرتغال بود. سانتوس عملا به رونالدو خیانت کرد و برای این کار دلیل ورزشی هم نداشت. این حمله‌ای به غرور و شخصیت رونالدو از سوی مربی بود. رونالدو هنوز هم این قضیه را درک نمی کند. اگر رونالدو نبود، سانتوس چند سال قبل از تیم ملی پرتغال برکنار نشده بود.»

1778832

آگیره ادامه داد:«سانتوس می دانست که رونالدو چه فشاری را تحمل می کند و اینکه آخرین جام جهانی او است. فشار یک ملت روی رونالدو بود و بعد او برابر سوئیس روی نیمکت نشست. با رونالدو هم پرتغال به راحتی و با گل های زیاد سوئیس را شکست می داد. برابر مراکش بدون رونالدو پرتغال یک موقعیت گلزنی هم نداشت ولی در نیمه دوم با حضور رونالدو توانستند چند شانس خوب ایجاد کنند.

1779127

رونالدو در لیگ قهرمانان و در جام های جهانی قبل بارها در چنین بازی های دشواری به میدان رفته و به خوبی با فشار آن آشنا بود اما بسیاری از بازیکنان پرتغال با این سطح از فشار بیگانه بودند. سانتوس اشتباه کرد و خودش هم این را خوب می داند. این یک خیانت آشکار به بزرگترین بازیکن تاریخ پرتغال بود.»

دیدگاه‌ها