کد خبر : 1858779 | 21 آذر 1401 ساعت 14:27 | 35.3K بازدید | 6 دیدگاه

دومین کلین‌شیت متوالی و بازگشت به اوج؛

واکنش عابدزاده سه امتیاز می‌ارزید (عکس)

امیر عابدزاده ستاره پونفرادینا در شب پیروزی حساس این تیم برای فرار از منطقه سقوط بود.

واکنش عابدزاده سه امتیاز می‌ارزید (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته در چارچوب هفته بیستم لالیگا دو اسپانیا، تیم پونفرادینا در دیداری خانگی به مصاف دپورتیوو لوگو رفت و موفق شد در دیداری حساس به پیروزی برسد.

نکته مهم این پیروزی، درخشش امیر عابدزاده ستاره ایرانی تیم پونفرادینا بود که باعث شد تا این تیم پیروزی حساس را به دست آورد و از منطقه سقوط فرار کند.

در دقیقه ۷۲ و زمانی که یک ارسال روی دروازه پونفرادینا ارسال شد، مهاجم این تیم ضربه سر چکشی خود را از فاصله نسبتا نزدیک به گوشه دروازه فرستاد و در حالی که به نظر می‌رسید توپ وارد دروازه شود، عابدزاده با واکنش استثنایی دروازه تیمش را نجات داد.

او در این صحنه پرش استثنایی به سمت گوشه دروازه داشت و با نوک انگشتانش توپ را به کرنر فرستاد تشویق کادرفنی و بازیکنان هم‌تیمی را به خود جلب کرد و جلوی از دست دادن سه امتیاز را بگیرد.

نکته جالب اینکه فران جوستو سرمربی دپورتیوو لوگو بعد از بازی گفت: «عابدزاده یک سیو کرد که ارزش یک بازی را داشت.»

1779215

عابدزاده در این بازی اگرچه تنها یک سیو داشت اما با همین مهار از سوی چند وبسایت داده پردازی فوتبال به عنوان بهترین و موثرترین بازیکن تیمش معرفی شد و در بازگشت از جام جهانی، با نمایشی درخشان به دروازه تیمش برگشت.

نکته جالب اینکه عابدزاده در جام جهانی باوجود مصدومیت بیرانوند فرصت برای بازی پیدا نکرد تا مشخص شود باتوجه به نمایش‌های متزلزل او در چند ماه اخیر، کی‌روش تا حدی اعتماد خود به این گلر را از دست داده اما حالا عابدزاده با عملکرد مطمئن، دوباره نگاه‌ها را به خود جلب کرده است.

پونفرادینا با این نتیجه ۲۱ امتیازی شد و با خروج از منطقه سقوط، جایگاه خود در جدول را بهتر کرد.

این همچنین سومین کلین‌شیت امیر عابدزاده در سیزدهمین بازی فصل بود که برای دومین بازی متوالی رقم خورد تا عابدزاده، فرم خوب خود را به نمایش بگذارد.

1779216

پونفرادینا سه روز بعد در مقابل اتلتیکو مادرید قرار خواهد گرفت و پس از آن نیز به مصاف پیراندس، ویارئال B و تنریف می‌رود و امیر عابدزاده شانس بسیار خوبی برای حضور ثابت در این چند بازی دارد.

1779218
عابدزاده با نمره ۷.۷ بهترین بازیکن تیمش لقب گرفت.

دیدگاه‌ها