کد خبر : 1858780 | 21 آذر 1401 ساعت 14:45 | 15.8K بازدید | 8 دیدگاه

برای لائوتارو خوشحالم

زانتی: برزیل را به کرواسی ترجیح می‌دادم

خاویر زانتی دوست داشت در نیمه نهایی جام جهانی، آرژانتین برابر برزیل قرار می گرفت تا حداقل صعود یک تیم از آمریکای جنوبی به فینال قطعی می شد.

زانتی: برزیل را به کرواسی ترجیح می‌دادم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آرژانتین با پیروزی دراماتیک برابر هلند در ضربات پنالتی موفق شد به نیمه نهایی جام جهانی برسد. ستاره آرژانتین امیلیانو مارتینز بود که توانست دو پنالتی را مهار کند اما نمی توان از نقش لائوتارو مارتینز هم نگفت که توانست پنالتی پیروزی بخش آلبی‌سلسته را بزند. لائوتارو به خاطر موقعیت‌سوزی‌های فراوانش در بازی های قبلی زیر فشار انتقادات بود اما با پنالتی ای که گل کرد، توانست اعاده حیثیت کند.

1779221

خاویر زانتی، اسطوره فوتبال آرژانتین، در مورد لائوتارو گفت:«واقعا به خاطر او خوشحالم. این قبول مسئولیت و زدن حساس‌ترین پنالتی بازی نشان از شجاعت بالای لائوتارو داشت. همه می دانیم که از او چقدر انتقاد شده بود و چه فشاری را تحمل می کرد. کافی است تصور کنید او پنالتی را از دست می داد. لائوتارو دقیقا زمانی که به او نیاز داشتیم، ظاهر شد و اطمینان دارم که او بازهم در حساس ترین لحظات می تواند به تیم کمک کند.»

1778119

آرژانتین در نیمه نهایی باید به مصاف کرواسی برود اما زانتی برزیل را ترجیح می داد:«بله، دوست داشتم برزیل با شکست کرواسی به نیمه نهایی می رسید و شاهد یک سوپرکلاسیکو در نیمه نهایی بودیم، اما نشد. جدال دو تیم آمریکای جنوبی در نیمه نهایی یعنی قطعا یک تیم از این قاره راهی فینال می شد. افسوس که این اتفاق رخ نداد.»

دیدگاه‌ها