کد خبر : 1858784 | 21 آذر 1401 ساعت 15:15 | 36.2K بازدید | 33 دیدگاه

او شخصیت واقعی‌اش را بروز داد

مسی حالا شبیه‌تر از همیشه به مارادوناست

خورخه والدانو، اسطوره فوتبال آرژانتین، معتقد است لیونل مسی بسیار شبیه به مارادونا شده و می تواند آرژانتین را قهرمان جهان کند.

مسی حالا شبیه‌تر از همیشه به مارادوناست

به گزارش "ورزش سه"، آرژانتین به نیمه نهایی جام جهانی رسیده و فردا از ساعت 22:30 به وقت تهران باید به مصاف کرواسی برود. در بازی یک چهارم نهایی، لیونل مسی و یارانش در ضربات پنالتی برابر هلند پیروز شدند. در دیداری که بسیار هم پرتنش بود. لیونل مسی در پایان مسابقه با نیمکت هلند و نیز وخهورست، مهاجم این تیم، تنش لفظی پیدا کرد. او تا به اینجای بازی ها چهار گل زده و به خوبی توانسته تیمش را رهبری کند.

1779228

خورخه والدانو که در جام جهانی 1986 یکی از ستاره های آرژانتین بود و توانست در بازی فینال یکی از سه گل تیمش را برابر آلمان به ثمر برساند، در مصاحبه با تیک اسپورتس، از مسی حمایت کرد و گفت:«مسی در حال نشان دادن ذات فوتبال است و بیشتر از گذشته با مردم ارتباط برقرار کرده است. او حالا شخصیت واقعی خودش را بروز می دهد و شبیه‌تر از همیشه به دیه‌گو مارادوناست. من همواره و از روز اول حامی مسی بودم. مسی 20 سال است که ثابت کرده یک نابغه است. کسی که مسی را دوست ندارد، در واقع فوتبال را دوست ندارد.»

1779098

والدانو در مورد بازی نیمه نهایی برابر کرواسی گفت:«کرواسی تیمی بسیار باتجربه با بازیکنانی فوق‌العاده خوب است. آنها لوکا مودریچ را دارند که تماشای بازی اش هر کسی را هیجان زده می کند. بازی بسیار سختی است و امیدوارم برنده شویم.»

دیدگاه‌ها