کد خبر : 1858797 | 21 آذر 1401 ساعت 16:13 | 15.7K بازدید | 3 دیدگاه

بازی کریم باوی را می‌دیدیم کیف می‌کردیم

محمدی: بعد 53 روز بازی نکردن یکدفعه دربی داریم!

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس به سوالات خبرنگاران در خصوص آخرین مسائل این باشگاه پاسخ داد.

محمدی: بعد 53 روز بازی نکردن یکدفعه دربی داریم!

به گزارش "ورزش سه" محمد محمدی، معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس، با حضور در مراسم ترحیم کریم باوی، پیشکسوت فقید فوتبال ایران، با خبرنگاران به گفتگو پرداخت.

او ابتدا در مورد حضورش در این مراسم گفت:" جا دارد تسلیت عرض کنم خدمت خانواده مرحوم باوی. ایشان جزو اسطوره‌های دوران جوانی ما هستند. کیف می‌کردیم بازی‌های ایشان را در تیم ملی و پرسپولیس می‌دیدیم. امیدوارم خدا به خانواده ایشان صبر دهد."

محمدی در مورد اوضاع و احوال باشگاه پرسپولیس و موضوع مربوط به ورزشگاه کاظمی گفت:" ما برای پارکینگ ورزشگاه شهید کاظمی یک سری طرح ورزشی داریم که به زودی اطلاع‌رسانی خواهیم کرد و با همکاری شهرداری منطقه نوزده در حال همکاری هستیم."

محمد محمدی در مورد پیشنهاد باشگاه یونانی برای مهدی ترابی گفت:" این موضوع شایعه است و حقیقت ندارد."

صحبت در مورد دربی، بخش دیگر گفتگوی معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس با خبرنگاران بود:" تقریبا 53 روز بازی‌ها تعطیل بوده و بچه‌ها دور از شرایط بازی بودند، بنابراین بهتر بود که دربی در حین مسابقات برگزار می‌شد. حالا بچه‌ها با تمام جان و دل کار می‌کنند و امیدوارم که نتیجه خوبی رقم بخورد."

محمدی در مورد تلاش احتمالی باشگاه پرسپولیس برای ورود هواداران به ورزشگاه هم گفت:"ما تابع قانون هستیم. چون استقلال میزبان است، اگر قانون اجازه دهد، در خدمت هواداران خواهیم بود."

آخرین بخش این گفتگو مربوط به حضور اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در قطر بود که محمدی گفت: "من در جریان نیستم!"

دیدگاه‌ها