کد خبر : 1858803 | 21 آذر 1401 ساعت 16:31 | 38.9K بازدید | 17 دیدگاه

آیا ترابی دوباره لژیونر می‌شود؟

ملی‌پوش پرسپولیس و بسته پیشنهادی از یونان

مهدی ترابی، هافبک پرسپولیس، مورد توجه چند تیم یونانی از جمله یکی از مشهورترین تیم‌های سوپرلیگ این کشور، پاناتینایکوس، قرار گرفته است.

ملی‌پوش پرسپولیس و بسته پیشنهادی از یونان

به گزارش ورزش سه، در حالی که مهدی ترابی در جام جهانی عملکرد قابل توجهی داشت و به خصوص در دیدار مقابل ولز، جزو مهره‌های موثر تیم کارلوس کی‌روش برای تک پیروزی تیم ملی ایران بود، حالا خبرهای واصله حاکی از توجه چند باشگاه یونانی برای جذب این ستاره تیم پرسپولیس است.

مهدی ترابی که در ابتدای فصل، قرارداد خود را به مدت دو سال با پرسپولیس تمدید کرد، حالا پیشنهادی جدی از تیم پاناتینایکوس یونان دریافت کرده و این باشگاه به دنبال این است که حتی با پرداخت رضایتنامه مهدی ترابی، او را به خدمت بگیرد.

ترابی این فصل در ترکیب پرسپولیس هم بازیکن موثری بوده و با پاس گل‌های سه امتیازی خود، نقش پررنگی را در صدرنشینی تیم یحیی گل‌محمدی ایفا کرده و حالا جدایی‌اش می‌تواند خبر بسیار بدی باشد که احتمالا به گوش سرمربی تیم هم رسیده است.

او تا پایان فصل آتی تحت قرارداد پرسپولیس است اما باشگاه پاناتینایکوس و البته چند باشگاه دیگر به دنبال این هستند تا این بازیکن تکنیکی و خوش نقش را به خدمت خود دربیاورند.

مهدی ترابی که سابقه حضور در دو جام جهانی متوالی را دارد، پیش از این با یک نیم فصل بازی در لیگ ستارگان قطر، طعم لژیونری را چشید اما حالا موقعیت بازی در اروپا برای او، پیش آمده و ممکن است این ستاره ملی‌پوش به احسان حاج‌صفی و میلاد محمدی بپیوندد.

روز گذشته هم یک وبسایت یونانی خبر از علاقه چند باشگاه سوپرلیگ این کشور به مهدی ترابی داده بود و حالا پیگیری‌ها نشان می‌دهد که این خبر چندان هم بیراه نیست و شاید لژیونر بعدی فوتبال ایران، بازیکنی از تیم پرسپولیس باشد؛ تیمی که از سال‌های اخیر، انتقال‌های زیادی به اروپا داشته اما درآمد چندانی از این انتقال‌ها نصیبش نشده و حالا فروش مهدی ترابی به عنوان یک بازیکن تحت قرارداد (البته اگر او نتواند فسخ بدون رضایتش را بگیرد) می‌تواند پرسپولیس را صاحب درآمد دلاری کند.

پاناتینایکوس که جزو مهم‌ترین باشگاه‌های سوپرلیگ یونان است، این فصل با اختلاف نسبت به آاک در صدر جدول قرار دارد و شانس اول قهرمانی محسوب می‌شود.

دیدگاه‌ها