کد خبر : 1858809 | 21 آذر 1401 ساعت 16:49 | 39.3K بازدید | 46 دیدگاه

حمودی: دستاور این آقا را در 12 سال بگویید

چرا گل‌‌محمدی و مجیدی سرمربی تیم ملی نشوند؟

علی حمودی می‌گوید حضور دوباره کی‌روش روی نیمکت ایران خیانت به مربیان داخلی است.

چرا گل‌‌محمدی و مجیدی سرمربی تیم ملی نشوند؟

به گزارش "ورزش سه"، علی حمودی، بازیکن اسبق استقلال و سپاهان که این روزها در استقلال ملاثانی بازی می‌کند در مورد تیم ملی و نتایجش گفت: اگر دوباره آقای کی‌روش قرار است سرمربی تیم ملی باشد خیانت به مربیان داخلی است. یک مربی از بیرون می‌آید، پولش را در ناز و نعمت می‌گیرد، هرکار دوست دارد انجام می‌دهد و بابت نتایجی که می‌گیرد هم پاسخگو نیست. ما باید از سرمربی ژاپن یاد بگیریم، او با وجود اینکه از گروهش صعود کرد از همه عذرخواهی کرد. ماشاالله کی‌روش عذرخواهی که نمی‌کند هیچ، طلبکار هم هست.

او ادامه داد: برای من عجیب است که آقای تاج چرا دوباره این تصمیم را گرفته است. آقای اسکوچیچ که تیم را به جام جهانی برده نمی‌دانم چرا باید عوض شود. ما با یک مربی ایرانی هم می‌توانستیم این نتایج را بگیریم. یک فرصت به سرمربیان ایرانی می‌دانند و شاید ما هم مثل مراکش با یک سرمربی داخلی صعود می‌کردیم.

حمودی در ادامه انتقاداتش به کی‌روش گفت: نمی‌شود آقای یحیی گل‌محمدی و فرهاد مجیدی درجا بزنند و سرمربی تیم ملی نشوند ولی یک مربی که ۱۲ سال هیچ دستاوردی نداشت بازهم مربی باشد. او نه در جام جهانی نه جام ملت‌ها نتیجه‌ای نگرفته ولی بازهم دنبال او رفتیم. حداقل یک مربی ایرانی بگذارید که با او اوت شویم و دل‌مان انقدر نسوزد.

او در مورد واکنش‌های بد به نتیجه نگرفتن دایی و قلعه‌نویی در تیم ملی بیان کرد: من یادم است آقای قلعه نویی در جام ملت‌ها نتیجه نگرفت و او را به دار بستند. آقای علی دایی مقابل عربستان تیمش باخت و از رییس جمهور گرفته تا پایین همه او را محاکمه کردند. ما غریب پسندیم و دنبال چشم رنگی هستیم.

او در خصوص حضورش در استقلال ملاثانی و پیروزی تیم‌شان در جام حذفی گفت: من دوست داشتم در شهر خودم باشم و از قبل با آقای اشکش در ارتباط بودم و ایشان درِ استقلال ملاثانی را برایم باز کرد. امروز هم بازی حذفی داشتیم و بردیم، امیدوارم در مراحل بعدی جام حذفی هم خودمان را نشان دهیم.

دیدگاه‌ها