کد خبر : 1858813 | 21 آذر 1401 ساعت 17:07 | 51.1K بازدید | 11 دیدگاه

بعضی از پیشکسوتان حتی خرجی هم ندارند

پروین: به‌جز گریه کاری از دستم برنمی‌آید

علی پروین در حاشیه مراسم ختم کریم باوی خواستار توجه بیشتر مسئولین به پیشکسوتان شد.

پروین: به‌جز گریه کاری از دستم برنمی‌آید

به گزارش “ورزش سه” علی پروین یکی از پیشکسوتانی بود که بعد از ظهر امروز خود را به مراسم ختم مرحوم کریم باوی رساند و در انتها هنگام خروج از مسجد با حضور خبرنگاران مواجه شد. او که سعی داشت مصاحبه نکند در نهایت اینگونه صحبتش را شروع کرد: سوال فوتبالی از من نپرسید که جواب نمی‌دهم.

سپس در خصوص مرحوم باوی گفت: کریم باوی یکی از بازیکنان خوب مملکت ما بود. متاسفانه آن‌هایی که پیشکسوت می‌شوند دیگر روسای ما کاری با آن‌ها ندارند. آن موقع می‌آمدند اطراف استادیوم امجدیه و یک چرخی می‌زدند‌ و حالا حتی بعضی بهشت زهرا هم نمی‌آیند. کریم باوی ۵،۶ سال شاگرد من بود و یکی از فوتبالیست‌های خوب ایران به شمار می‌رفت.

او در ادامه گفت: مثل همایون بهزادی سر می‌زد و حتی از او هم بهتر بود. خدا بیامرزد کریم را و ان‌شالله روحش در آرامش و شادی باشد. ما فقط می‌توانیم به خانواده او تسلیت بگوییم. متاسفیم که مسئولین ما هیچ‌وقت به فکر پیشکسوت نیستند. نه تنها فوتبال بلکه در کشتی و دیگر رشته‌ها همین است. ما قبلا به آقای سلطانی‌فر هم می‌گفتیم. به نظرم یک نماینده باید در هر رشته‌ای بگذارند تا به پیشکسوت‌ها سر بزنند. آنقدر افراد هستند در همین فوتبال ما یک گوشه نشسته‌اند و حتی خرجی ندارند.

ویدئو: 267036

علی پروین درباره فوت برادرش مجید پروین گفت: می‌خواستم از مردم خوبمان تشکر کنم. در مراسم تشییع جنازه و ختم حضور داشتند. مجید ما نزدیک ۲۵ سال مربی جوانان پرسپولیس بود. یکبار صدای او درنیامد؛ چه پول می‌دادند چه نه، اصلا صدای مجید درنمی‌آمد. همه مربیان ما سالم هستند اما برادر من یک درجه بالاتر بود. خدا بیامرزه اخوی ما را و الان از خانه او می‌آیم. به جز گریه هیچ کاری از دست ما برنمی‌آید. ولی واقعا از مردم تشکر می‌کنم.

پروین در پایان پاسخ کوتاهی به سوال خبرنگاران در مورد وضعیت تیم ملی در جام جهانی داد و گفت: در مورد آن بعدا یک مصاحبه کلی می‌کنم.

او هم‌چنین قهرمان این دوره و تیم‌های حاضر در فینال را حدس زد و گفت: آرژانتین و فرانسه به فینال می‌رسند و فرانسه قهرمان می‌شود.

دیدگاه‌ها