کد خبر : 1858816 | 21 آذر 1401 ساعت 17:40 | 25.8K بازدید | 11 دیدگاه

به داشتن لئو افتخار می‌کنیم

تالیافیکو: درگیری مسی با هلندی‌ها طبیعی بود

مدافع تیم ملی آرژانتین در نشست خبری بازی با کرواسی گفت که به لیونل مسی به عنوان کاپیتان و رهبر تیم افتخار می‌کند و درگیری او با کادر فنی هلند را طبیعی عنوان کرد.

تالیافیکو: درگیری مسی با هلندی‌ها طبیعی بود

به گزارش "ورزش سه"، فردا تیم ملی آرژانتین در نیمه نهایی جام جهانی باید به مصاف کرواسی برود. در جام جهانی 2018 کرواسی توانسته بود با سه گل آرژانتین را شکست دهد ولی نیکولاس تالیافیکو، مدافع آرژانتین، معتقد است بازی فردا کاملا متفاوت خواهد بود.

1779273

او در نشست خبری این بازی گفت:«حس بسیار خوبی داریم و فضای تیم شاد است. چهار تیم بزرگ به نیمه نهایی رسیده اند و این هدف اول ما بود که به جمع چهار تیم پایانی برسیم. حالا مهمترین هدف یعنی رسیدن به فینال و کسب عنوان قهرمانی باقیمانده است و تنها دو بازی دیگر با این مهم فاصله داریم.»

1779274

تالیافیکو ادامه داد:«کرواسی تیم بسیار خوب و با بازیکنان بزرگ است. ما خاطره خوبی از رویارویی با این تیم در جام جهانی 2018 نداریم اما بازی فردا متفاوت خواهد بود. اندکی شباهت بین این دو بازی وجود دارد ولی در مجموع فردا دو تیم متفاوت برابر هم قرار می گیرند. ما تیمی بسیار بهتر نسبت به دوره قبل هستیم و کرواسی هم به سبکی دیگر بازی می کند. دیروز بازی های کرواسی را تماشا کردیم و به خوبی با این تیم آشنا هستیم. تیمی با سازماندهی خوب هستند و هافبک هایی تراز اول دارند. کرواسی می تواند به سبک های متفاوتی بازی کند و فردا برنده را جزئیاتی کوچک تعیین خواهد کرد.»

1778844

تالیافیکو در مورد حواشی پس از بازی با هلند و به خصوص درگیری لیونل مسی با وخهورست و نیز کادرفنی این تیم گفت:«شرایط بازی پرتنش بود و طبیعی بود درگیری هایی رخ بدهد. ما که ربات نیستیم. سطح هیجان بازی بسیار بالا رفته بود و در فوتبال از این اتفاقات رخ می دهد. این آخرین بار نیست که شاهد چنین اتفاقاتی خواهیم بود. لئو همیشه همینطور بوده است و او کاپیتان ماست. رهبر ما و کسی که ما را هدایت می کند و به ما انگیزه می دهد. او خارق‌العاده است و می دانیم که با لئو شانس بیشتری برای پیروزی داریم. خوشحالیم که او کاپیتان ماست و با کمک او و اتحاد تیمی می توانیم به هدف‌مان برسیم. فقط دو بازی تا رسیدن به قهرمانی فاصله داریم.»

دیدگاه‌ها