کد خبر : 1858818 | 21 آذر 1401 ساعت 17:38 | 48.3K بازدید | 8 دیدگاه

خلیفی می‌خواهد کار لاپورتا را سخت کند

رقابت پی‌اس‌جی و بارسلونا برای جذب ستاره فرانسوی

پاری سن ژرمن رقیب بارسلونا برای جذب انگولو کانته در انتهای فصل شد.

رقابت پی‌اس‌جی و بارسلونا برای جذب ستاره فرانسوی

به گزارش “ورزش سه” بر اساس گزارشی که نشریه اسپرت اسپانیا منتشر کرده باشگاه پاری سن ژرمن اکنون به صف مشتریان برای خرید انگولو کانته پیوسته است. پاریسی‌ها به دنبال این هستند هافبک فرانسوی چلسی را زودتر از بارسلونا جذب کرده و به پارک دو پرنس انتقال دهند.

قرارداد این هافبک ۳۱ ساله در پایان فصل با چلسی به پایان می‌رسد و سران این باشگاه هنوز برای تمدید قرارداد، با کانته به توافق نرسیده‌اند. به همین دلیل باشگاه‌هایی مثل پاری سن ژرمن و بارسلونا به دنبال این هستند در نقل و انتقالات زمستانی، پیش قراردادی با او امضا کنند. حالا باید دید پاریسی‌ها در تقابل با رقیب اسپانیایی می‌توانند این ستاره را متقاعد کنند تا به کشور خودش بازگردد یا خیر؟

این دو باشگاه پس از انتقال نیمار و مسی به پاریس رابطه خوبی با یکدیگر ندارند و پی اس جی وارد رقابت برای جذب کانته شده تا کار را برای بارسلونا سخت کند. هر چند که اخبار رسیده حاکی از این است تیم اسپانیایی خود را به جذب بازیکن فرانسوی نزدیک‌تر می‌بیند.

1779277

اسپورت مدعی شده، مقامات باشگاه پاریسی به دنبال این هستند با ارائه پیشنهاد خوب مالی، کانته را برای حضور در فرانسه وسوسه کنند. بارسلونا هم که به دنبال جذب بازیکنی به جای سرخیو بوسکتس است در انتظار مشخص شدن وضعیت مصدومیت کانته‌ای ایستاده است که جام جهانی را به همین دلیل از دست داد. این هافبک فرانسوی در چند سال اخیر چندین مصدومیت متوالی داشته که او را کمی از آمادگی دور کرده است و در صورت بازگشت به اوج یکی از بازیکنان سطح اول فوتبال دنیا به شمار می‌رود.

با توجه به تمام شدن قرارداد کانته با چلسی، بارسلونا و پاری سن ژرمن هر کدام که بتوانند موفق به جذب این بازیکن شوند، سود خوبی در بازار نقل و انتقالات کرده‌اند و بازیکنی با کیفیت در اختیار دارند.

دیدگاه‌ها