کد خبر : 1858836 | 21 آذر 1401 ساعت 19:58 | 14.9K بازدید | 7 دیدگاه

ژول کنده: کاش مثل تورام و پاوارد بشوم

ژول کنده، مدافع فرانسه، در آستانه بازی تیمش با مراکش می‌گوید رویایش این است مثل مدافعان بزرگ تاریخ فرانسه در یک بازی بزرگ گلزنی کند.

ژول کنده: کاش مثل تورام و پاوارد بشوم

به گزارش "ورزش سه"، دومین دیدار نیمه‌نهایی جام جهانی 2022 قطر پس‌فردا بین دو تیم فرانسه و مراکش برگزار خواهد شد. دیداری بین قهرمان دوره قبلی جام جهانی و یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در دوره فعلی با شگفتی‌ساز اصلی این تورنمنت.

ژول کنده، مدافع تیم ملی فرانسه، امروز درباره بازی تیم ملی کشورش با مراکش با رسانه‌ها صحبت کرد.

1779335

این مدافع فرانسوی بارسلونا ابتدا به ستایش از یاسین بونو، دروازه‌بان مراکش، پرداخت که سابقه همبازی بودن با او در سویا را داشته است. کنده گفت:" یاسین دروازه‌بانی کامل است. او هم شوت‌گیر عالی‌ای است و هم کار با پاهایش را خیلی خوب بلد است. بونو در پنالتی‌ها هم بی‌نظیر عمل می‌کند".

مدافع فرانسه در ادامه درباره شیرهای اطلس گفت:" مراکشی‌ها با شایستگی به نیمه‌نهایی رسیده‌اند. کافی است به عملکرد آنها نگاه کنید و ببینید برای رسیدن به این مرحله چه تیم‌هایی را شکست داده‌اند. من به عنوان مدافع خوب می‌دانم که سازمان دفاعی‌شان چقدر پرقدرت است و تا چه حد بدون اشتباه کار می‌کند".

یک خبرنگار با اشاره به درخشش دو دفاع راست فرانسوی در جام‌های‌ جهانی قبلی و گلزنی آنها در مراحل حذفی از ژول کنده پرسید قصد دارد با گلزنی مقابل مراکش درخشش آنها را تکرار کند؟ اشاره این خبرنگار به دو گل لیلیان تورام به کرواسی در نیمه‌نهایی جام 98 و همچنین گل بنجامین پاوارد به آرژانتین در یک‌چهارم نهایی جام جهانی 2018 بود.

1779336

کنده در پاسخ به این سوال گفت:" امیدوارم روز چهارشنبه نوبت گلزنی من باشد. تمرکزم روی انجام وظایفی است که بر عهده‌ام دارم ولی کیست که دلش نخواهد مثل لیلیان تورام یا بنجامین پاوارد در بازی‌های بزرگ برای فرانسه گلزنی کند؟"

دیدگاه‌ها