کد خبر : 1858850 | 21 آذر 1401 ساعت 22:19 | 46.9K بازدید | 3 دیدگاه

می‌خواستیم وسط جام جهانی یک بازیکن را اخراج کنیم

افشای تنش بزرگ در رختکن تیم ملی آمریکا

گرگ برهالتر، سرمربی تیم ملی آمریکا، در صحبت‌هایی جنجالی از تنش شدید در کمپ تیم ملی این کشور در جریان جام جهانی قطر خبر داد.

افشای تنش بزرگ در رختکن تیم ملی آمریکا

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آمریکا در جام جهانی قطر از مرحله گروهی صعود کرد ولی در مرحله یک‌هشتم نهایی رقابت‌ها با شکست مقابل هلند حذف شد و به خانه برگشت.

گرگ برهالتر، سرمربی آمریکا، در یک مصاحبه جنجالی از تنش و اختلاف در اردوی این تیم در جریان جام جهانی پرده برداشت و گفت یک بازیکن منبع اصلی این تنش بوده است. هر چند سرمربی ایالات متحده به نام این بازیکن اشاره نکرد.

برهالتر در صحبت‌های خود ادعا کرد رفتارهای یکی از بازیکنان تیمش چه درون زمین و چه بیرون از آن برای او و کادر فنی غیرقابل تحمل بوده و حتی آنها در صدد اخراج او از کمپ تیم ملی بوده‌اند. ولی در نهایت تصمیم بر این شد که بازیکن خاطی به حضور در اردو ادامه بدهد.

1772439

سرمربی آمریکا در صحبت‌های خود گفت:" ما در این دوره از جام جهانی بازیکنی داشتیم که در داخل و بیرون از زمین در حد انتظارهای ما از یک ملی‌پوش نبود. یکی از 26 بازیکنی که به قطر برده بودیم. ما در کادر فنی ساعت‌ها بحث کردیم که باید با او چه کنیم. آنقدر از دستش عصبانی بودیم که حاضر بودیم بلیت بخریم و او را به خانه بفرستیم. در نهایت تصمیم گرفتیم با او جدی صحبت کنیم و بعد تصمیم بگیریم که با او چه رفتاری داشته باشیم.

به او گفتیم باید از تیم عذرخواهی کند ولی نه عذرخواهی خشک و خالی. گفتیم باید دلیل عذرخواهی‌ات را به کل تیم بگویی. بعد از اینکه عذرخواهی کرد بازیکنان ما تک‌تک بلند شدند و گفتند نه این کافی نیست، تو در سطح انتظارهای ما به عنوان یک هم‌تیمی نبوده‌ای و ما می‌خواهیم شاهد تغییر رفتارت باشیم. بازیکنان ما به خصوص رهبران تیم واقعا واکنشی عالی داشتند. از آن روز به بعد دیگر با آن بازیکن مشکل نداشتیم.

یک مربی بهترین کاری که می‌تواند برای مدیریت تیمش بکند این است که به ارزش‌هایش برگردد. چون اخراج یک بازیکن از اردو کار خیلی بزرگی است و اگر این کار را کرده بودیم جنجال وحشتناکی ایجاد می‌شد. مطمئن بودیم تا پنج روز همه خبرها به این اتفاق اختصاص پیدا می‌کند ولی حاضر شده بودیم دست به چنین کاری بزنیم. او در حد استاندارهای گروه نبود و بازیکنان هم با کادر فنی موافق بودند".

دیدگاه‌ها