کد خبر : 1858852 | 21 آذر 1401 ساعت 22:32 | 64.3K بازدید | 61 دیدگاه

روزنامه‌نگار اسپانیایی:

امیدوارم کرواسی، آرژانتینی‌ها را 4 گله کند!

یک روزنامه‌نگار اسپانیایی در تلویزیون این کشور با آرزوی باخت پر گل برای تیم ملی آرژانتین خشم هموطنان لئو مسی را برانگیخته است.

امیدوارم کرواسی، آرژانتینی‌ها را 4 گله کند!

به گزارش "ورزش سه"، صحبت‌های یک روزنامه‌نگار اسپانیایی در برنامه تلویزیونی ال‌چیرینگیتو علیه تیم ملی آرژانتین، جنجالی شده و اعتراض شدید آرژانتینی‌ها را به دنبال داشت. خوانما رودریگز در صحبت‌هایش انتقادهایی تند به آلبی‌سلسته مطرح کرد و در نهایت گفت آرزویش باخت پرگل آنها در بازی‌های بعدی است.

البته بعد از بازی آرژانتین و هلند موجی رسانه‌ای در اسپانیا علیه آلبی‌سلسته به راه افتاد و اغلب رسانه‌های این کشور مطالبی انتقادی درباره رفتار بازیکنان آرژانتین منتشر کردند. اما این روند در برنامه تلویزیونی ال‌چیرینگیتو به اوج خود رسید، به طوری که صحبت‌هایی که در این برنامه مطرح شد مردم آرژانتین را خشمگین کرد.

1778000

این روزنامه‌نگار اسپانیایی گفت:" من امیدوارم کرواسی 4گله‌شان کند. حتی اگر خوش‌شانس باشند و به فینال برسند آن وقت امیدوارم فرانسه 6 گل به آنها بزند. اصلا نمی‌شود دوست‌شان داشت. نمی‌شود از آنها دفاع کرد. فوتبالی که آنها بازی می‌کنند فوتبال نیست.

آنها دنیای فوتبال را علیه خودشان کرده‌اند. نیمه‌نهایی جام جهانی بین آرژانتین و کرواسی نیست. بین آرژانتین و کل دنیا است. امیدوارم اگر به فینال برسند شش گل بخورند. کارما وجود دارد و سراغ‌شان خواهد رفت".

1779402

دیدگاه‌ها