کد خبر : 1858865 | 22 آذر 1401 ساعت 08:00 | 17.5K بازدید | 6 دیدگاه

دفاع سرمربی و مدافع البی‌سلسته از سبک بازی تیم

آرژانتینی‌ها: خشونت جزئی از فوتبال است و انکارناپذیر!

سرمربی تیم ملی آرژانتین معتقد است که در فوتبال، مثل حمله و دفاع، گاهی هم ممکن است خطاهای شدید شاهد باشیم.

آرژانتینی‌ها: خشونت جزئی از فوتبال است و انکارناپذیر!

به گزارش "ورزش سه"، بازی تیم های آرژانتین و هلند در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی علاوه بر جذاب بودن و هیجان بالا، سرشار از تنش و صحنه‌های جنجالی بود (15 کارت زرد که یک رکورد جدید بود). لاهوز، داور اسپانیایی این بازی ده‌ها بار از کارت زرد خود برای جریمه بازیکنان و دیگر اعضای دو تیم استفاده کرد که سهم آرژانتینی‌ها در مجموع 10 کارت زرد بود. 

اسکالونی، سرمربی و والتر ساموئل، دستیار او نیز در این دیدار از داور کارت گرفتند. سرمربی آرژانتین با وجود انتقادات بسیار از خشونت بالای بازی با هلند و البته شروع تحقیقات گسترده کمیته انضباطی فیفا برای برخورد با خاطیان آن، تاکید کرد که ممکن است بازی با کرواسی هم به همان شکل خشن و پربرخورد پیگیری شود.

سرمربی آرژانتین با دفاع از تیمش در جریان پیروزی مقابل هلند تاکید کرد: "در فوتبال گاهی ممکن است دفاع کنی و گاهی حمله. گاهی هم نیاز است که اتفاقاتی مثل بازی گذشته رخ بدهد. اتفاقات چالش برانگیز و جنجالی هر لحظه ممکن است در بازی روی بدهد و داور دقیقا به همین خاطر حضور دارد تا عدالت را برقرار کند. ما به عربستان باختیم و چیزی نگفتیم. مقابل برزیل در تونل ماراکانا دیدی که هیچ اتفاقی نیافتاد و ستاره های ما و برزیل کنار هم حضور داشتند. به نظر من نباید چنین مسائلی را با ایده رفتار‌های غیرورزشی قاطی کنیم. ما به همه حریفان احترام می گذاریم و این یکی از ویژگی‌های اصلی ماست."

نیکولاس تاگلیافیکو، مدافع 30 ساله تیم ملی آرژانتین نیز معتقد است که بازی با کرواسی هم شاید الگوی مشابه بازی با هلند داشته باشد. او در بخشی از صحبت های خود در نشست خبری بازی گفت: "ما انسانیم و ماشین نیستیم. این بدین معناست که ممکن است در بازی اتفاقاتی رخ بدهد و چنین چیزی همیشه وجود دارد. هر دو تیم به دنبال رویای خود هستند و شاید اتفاقای مشابه بازی قبل هم رخ بدهد."

1779446
1779447
1779448

دیدگاه‌ها