کد خبر : 1858870 | 22 آذر 1401 ساعت 08:00 | 338 بازدید | 0 دیدگاه

بیش از ۱۵ روز منتظر تایید صلاحیت‌ها نمی‌مانیم

انتخابات اسکواش نیمه اول دی برگزار می‌شود

دبیر مجمع انتخابات فدراسیون اسکواش گفت: تلاش بر این است که انتخابات فدراسیون را در نیمه اول دی براساس دستورالعمل مجمع برگزار کنیم.

انتخابات اسکواش نیمه اول دی برگزار می‌شود

به گزارش "ورزش سه" مجید جلیلی قاضی‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت اسکواش و این که آیا انتخابات این فدراسیون ظرف ۱۵ روز آینده برگزار می‌شود یا خیر؟ اظهار کرد: بعد از لغو انتخابات این فدراسیون به دلیل به حد نصاب نرسیدن اعضای مجمع در ۱۴ آذر، تلاش بر این است که انتخابات اسکواش را در نیمه اول دی ماه برابر اساسنامه برگزار کنیم، البته مقدمات برگزاری مجمع از سوی فدراسیون و دفتر امور مشترک فدراسیونها انجام شده و مشکلی برای برگزاری وجود ندارد.

وی درباره وضعیت یکی از کاندیداها که در زمان برگزاری مجمع صلاحیت وی برای شرکت در انتخابات اسکواش از سوی حراست وزارت ورزش تایید نشده بود و امکان حضورش در انتخابات بعدی، گفت: تا این لحظه نامه‌ای از سوی حراست وزارت ورزش و جوانان مبنی بر تایید این کاندیدا به دست ما نرسیده و تنها بابک فقیر (نایب رییس فدراسیون) و پیروز هاشمی ارس که صلاحیت آنها پیش از این از سوی حراست وزارت ورزش تایید شده بود، در انتخابات شرکت خواهند کرد.

دبیر مجمع انتخابات فدراسیون اسکواش تصریح کرد: طبق اساسنامه اگر در زمان تعیین شده برای برگزاری انتخابات، صلاحیت امیر عزیزی پور و دو کاندیدای دیگر که امکان شرکت در انتخابات را نداشتند از سوی وزارت ورزش به تایید نرسد، مجمع انتخابات فدراسیون اسکواش بعد از ۱۵ روز کاری و در نیمه اول دی ماه برگزار خواهد شد، امیدوارم در دور دوم شاهد برگزاری مجمع بدون حاشیه‌ای باشیم.

قاضی زاده در پایان افزود: در پایان ۱۵ روز کاری، ما منتظر تایید صلاحیت‌ بقیه کاندیداها نخواهیم بود و مطابق قانون برای تعیین تکلیف ریاست فدراسیون اسکواش، انتخابات را برگزار می‌کنیم.

دیدگاه‌ها