کد خبر : 1858902 | 22 آذر 1401 ساعت 11:56 | 4.8K بازدید | 0 دیدگاه

4 بازی دشوار در انتظار حسینی و پیکان

جوانان لیگ، انتظار نبرد با غول‌ها را می‌کشند(عکس)

تیم فوتبال پیکان در 4 هفته پایانی لیگ برتر با 4 تیم خوب و بزرگ فوتبال روبه‌رو می‌شود؛ بازی‌هایی که نفرات جوان پیکان انگیزه زیادی برای آنها دارند.

جوانان لیگ، انتظار نبرد با غول‌ها را می‌کشند(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پیکان که همچون یکی دو سال گذشته در لیگ بیست و دوم نیز با بازیکنان کم نام و نشان حضور یافته و جوان ترین تیم مسابقات محسوب می‌شود، برای 4 مسابقه دشوار در پایان نیم فصل اول آماده می‌شود.

شاگردان مجتبی حسینی که تاکنون با وجود برخی بدشانسی‌ها اما توانسته‌اند یقه برخی تیم های بزرگ را بگیرند، حالا در عین جوانی باتجربه تر شده‌اند و امیدوارند نیم فصل اول را به خوبی به پایان برسانند.

پیکان در شروع مجدد لیگ برتر روز 29 آذر ماه باید از تراکتور تبریز پذیرایی کند. آنها در هفته دوازدهم میهمان پرسپولیس هستند و سپس در کرج از سپاهان پذیرایی می‌کنند. آخرین بازی پیکان در نیم فصل اول هم مقابل مس رفسنجان برگزار می‌شود.

4 مسابقه پایانی پیکان در نیم فصل اول لیگ برتر،‌ بازی‌های دشواری برای تیم جوان مجتبی حسینی محسوب می‌شود. از این رو خودروسازان در تعطیلات لیگ برتر تمرینات فشرده و بازی‌های دوستانه متعددی را پشت سر گذاشتند و به مرز آمادگی رسیده‌اند.

بازیکنان جوان پیکان که در بین آنها چندین دهه هشتادی مشاهده می‌شود، انگیزه زیادی برای شگفتی سازی در ادامه مسابقات لیگ دارند و قطعا حریف دست و پا بسته ای برای غول‌های لیگ برتر محسوب نمی‌شوند.

1779537
1779538

دیدگاه‌ها