کد خبر : 1858906 | 22 آذر 1401 ساعت 11:50 | 13.9K بازدید | 12 دیدگاه

زلاتان: دلم برای بوی چمن هم تنگ شده است

زلاتان ابراهیموویچ، ستاره میلان، بی‌صبرانه منتظر بازگشت به میادین فوتبال است.

زلاتان: دلم برای بوی چمن هم تنگ شده است

به گزارش "ورزش سه"، مصدومیت باعث شد که زلاتان ابراهیموویچ نتواند در فصل جدید برای میلان به میدان برود اما به نظر می‌رسد که کم کم آماده بازگشت به میادین می‌شود. 
او در ماه می سال جاری میلادی مجبور به انجام عمل جراحی شد و حالا هشت ماه است که دور از میادین فوتبال مشغول طی کردن روند درمان و بازیابی است.
این مهاجم سوئدی اخیرا به تمرینات میلان برگشته و گفته می‌شود که احتمالا از ابتدای سال آینده میلادی می‌تواند بار دیگر در ترکیب استفانو پیولی به میدان برود. 
ابراهیموویچ در گفتگو با اسکای اسپورت ایتالیا اظهار داشت:« من خوب هستم. تمامی پروتکل‌ها را رعایت کردم و سعی می‌کنم به هر شکل ممکن به تیمم کمک کنم. وقتی در زمین هستم مشخصا حس بهتری دارم. در حال حاضر هم سعی دارم آدرنالین لازم را حفظ کنم اما بسیار دشوار است.»

1764730

او با ابراز امیدواری نسبت به بازگشت هرچه زودتر به میادین گفت:« حالا بزرگتر و پخته‌تر هستم و سعی می‌کنم کنار تیم باشم. بازیکنان میلان تمام تلاش لازم را برای پیروزی به کار می‌گیرند. دلم برای همه چیز تنگ شده است، هواداران، دوئل‌ها، بوی من و آدرنالین هر بازی. در شش ماه گذشته واقعا بیمار بودم و عملی که انجام دادم برای بازی کردن نبود، بلکه برای سلامتی‌ام بود.»
تاریخ دقیقی برای بازگشت زلاتان به میادین مشخص است و خودش نیز با تاکید روی این مطلب اضافه کرد که هر زمان حالش خوب باشد به فوتبال برمی‎‌گردد.

دیدگاه‌ها