کد خبر : 1858911 | 22 آذر 1401 ساعت 12:20 | 3.2K بازدید | 0 دیدگاه

حسینی: الهامی توجه ویژه‌ای به جوانان دارد

با شروع لیگ، هوادار متفاوتی خواهید دید

هافبک تیم فوتبال هوادار از آمادگی بالای این تیم برای ادامه رقابت‌های لیگ برتر خبر داد.

با شروع لیگ، هوادار متفاوتی خواهید دید

به گزارش "وزرش سه"، تیم فوتبال هوادار که مانند سایر تیم‌ها در حال استفاده از تعطیلات لیگ برای آماده سازی هر چه بیشتر است، در آخرین دیدار تدارکاتی خود مقابل مس کرمان به تساوی بدون گل رضایت داد. آنها که پیش از این در مقابل استقلال، پیکان و مس رفسنجان نیز به میدان رفته بودند و موفق شدند هیچ شکستی تجربه نکنند به نظر می‌رسد با آمادگی بسیار خوبی وارد مسابقات شوند.

در همین خصوص محمد حسینی هافبک هوادار به خبرنگار ما گفت: شرایط تیم خیلی خوب است و امیدوارم بچه‌ها همین روند را ادامه دهند. اگر همین امکانات تا پایان فصل برای تیم حفظ شود قطعا حرف‌های زیادی برای گفتن خواهیم داشت. این تعطیلی لیگ باعث شد تیم ما از لحاظ فنی خیلی بالاتر برود که همه این‌ها نتیجه زحمات آقای الهامی و کادر فنی و البته انگیزه و تلاش بازیکنان است.

وی درباره عملکرد فردی خود نیز ادامه داد: ابتدای فصل شرایط خوبی در تیم هوادار نداشتم اما رفته رفته خودم را پیدا کردم. به لطف کادر فنی استعداد من نادیده گرفته نشد و کمک کردند تا بتوانم بهتر باشم و خدا را شکر این اتفاق افتاد. در حال حاضر خوشحالم که رضایت مربیان را جلب کرده‌ام و در مجموع باید بگویم که از انتخاب هوادار و اینکه شاگرد آقای الهامی شدم رضایت کامل دارم.

1779560

او با اشاره به جوانگرایی سرمربی هوادار افزود: آقای الهامی نگاه ویژه ای به جوانان تیم دارد و همه بازیکنان جوان را زیر نظر دارد و از هر کدام که بهتر باشند استفاده می‌کند. ایشان همیشه به این نکته تاکید می‌کند که برایش تفاوتی ندارد کدام بازیکن درون زمین است و هر کس بهتر تمرین کند قطعا بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

حسینی در پایان درباره شروع دوباره مسابقات عنوان کرد: برای دیدار با گل گهر در آمادگی کامل هستیم. امیدوارم که با شروع مسابقات شاهد پویایی لیگ باشیم. برای ما که همه چیز خوب پیش رفت. این هوادار، هوادار اول فصل نیست و به لحاظ فنی خیلی تغییر کرده است. نتایج بازی‌های تدارکاتی که انجام دادیم مشخص است و مصمم هستیم این روال را حفظ کنیم. گل‌گهر تیم بسیار خوبی است و امیدوارم که با ارائه عملکرد خوب بتوانیم یک نتیجه مطلوب بگیریم.

دیدگاه‌ها