کد خبر : 1858913 | 22 آذر 1401 ساعت 12:35 | 58.6K بازدید | 11 دیدگاه

با حضور در یک مرکز توان بخشی

حرکت بشر دوستانه طارمی و کونسیسائو (عکس)

مهدی طارمی به همراه سرجیو کونسیسائو راهی یک مرکز توان بخشی در شهر پورتو شدند.

حرکت بشر دوستانه طارمی و کونسیسائو (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته، مهدی طارمی به همراه سرجیو کونسیسائو و فابیو کاردوسو دیگر بازیکن پورتو، راهی یک مرکز توان بخشی شدند. روزنامه اوجوگو نوشته است که این سه نفر، به برنامه های باشگاه پورتو برای همراهی با اهداف بشردوستانه ادامه دادند و در عین حال لحظات شادی را برای اعضای این مرکز فراهم کردند.

در طی بازدید از امکانات این مرکز توان بخشی در ویلا نوا د گایا، طارمی به همراه کونسیسائو و کاردوسو، پیراهن های پورتو را امضا کرده و آن را بین کارکنان، بیماران و خانواده های آنها توزیع کردند.

مهدی طارمی در طی برگزاری این مراسم گفت: این بهترین کاری است که ما انجام می دهیم. ما در طول بازی ها از مردم حمایت می کنیم، اما اکثر هواداران ما خارج از استادیوم هستند. این افراد از طریق تلویزیون با ما ارتباط می گیرند و ما به این خاطر از آنها بسیار سپاسگزاریم.

1779564

طارمی ادامه داد: ما به این هواداران نیاز داریم، آنها باعث افزایش انگیزه ما می شوند. ما باید از این کارها (بازدید از مراکز توان بخشی) بیشتر انجام دهیم، آنها برای تیم و حفظ روحیه همه ضروری هستند.

مهاجم ایرانی پورتو اظهار داشت: ما به دنبال این هستیم که به مردم کمک کنیم تا شادتر باشند و تمام تلاش خود را برای رسیدن به این هدف، انجام می دهیم. برای آنها بهترین ها را آرزو می کنم، امیدوارم هر چه سریعتر بهبود یابند و برای آنها دعا می کنم.

طارمی در پایان گفت: اگر بتوانم کاری انجام دهم که به این امر کمک کنم، انجام خواهم داد. آنها هم مثل ما هستند، ما باید بیشتر از دیگران به آنها اهمیت بدهیم. ما همه اینجا را دوست داریم و امیدوارم در آینده اتفاقات خوبی برای آنها رقم بخورد.

1779565

دیدگاه‌ها