کد خبر : 1858922 | 22 آذر 1401 ساعت 13:09 | 16.4K بازدید | 7 دیدگاه

تقدیر از باتیستوتا در باشگاه سابق خداداد و نکونام

گابریل باتیستوتا، اسطوره فوتبال آرژانتین، در حاشیه فعالیت خود در شبکه beIN SPORTS برای تحلیل مسابقات جام جهانی 2022، در تمرین باشگاه العربی حاضر شد.

تقدیر از باتیستوتا در باشگاه سابق خداداد و نکونام

به گزارش ورزش سه، گابریل باتیستوتا که پس از پایان دوره حضور قرضی‌اش در اینترمیلان ایتالیا، در سال 2003 به صورت رسمی به العربی پیوست و توانست به بهترین گلزن لیگ قطر تبدیل شود، روز گذشته همراه با محمد جاسم الکواری و احمد العجیل، نایب رییس و رییس باشگاه العربی، در تمرین این تیم حاضر شد.

باتیستوتا در اولین فصل حضور خود در العربی، موفق شد در 18 مسابقه، 25 گل به ثمر برساند اما دومین فصل حضور او، مصدومیت‌هایی را به دنبال داشت تا در نهایت این بازیکن در سال 2005 تصمیم گرفت از فوتبال خداحافظی کند.

باتیستوتا در حاشیه حضور خود در تمرین العربی، دقایقی را به صحبت با بازیکنان و یونس علی، سرمربی این تیم، پرداخت و در پایان این دیدار نیز مسئولان این باشگاه، پیراهن شماره 9 این تیم را به او اهدا کردند.

ستاره سابق باشگاه العربی در حاشیه این حضور دقایقی به صحبت پرداخت و پس از تشکر از مسئولان این باشگاه، به شکستن رکوردش به عنوان بهترین گلزن آرژانتین در جام جهانی، توسط مسی واکنش نشان داد و ضمن ابراز خوشحالی از این موضوع، ابراز امیدواری کرد که تیم ملی کشورش، به عنوان قهرمانی رقابت‌های جام جهانی 2022 دست پیدا کند.

باشگاه العربی یکی از تیم‌های مشهور لیگ ستارگان قطر است که فصل قبل مهرداد محمدی را در اختیار داشت و همچنین در سال‌های گذشته نیز بازیکنانی همچون جواد نکونام، خداداد عزیزی، مجتبی محرمی و ... در این تیم توپ می‌زدند.

دیدگاه‌ها