کد خبر : 1858924 | 22 آذر 1401 ساعت 13:12 | 9.9K بازدید | 4 دیدگاه

آخرین تمرین شاگردان مورایس در تهران (عکس)

روز گذشته آخرین تمرین تیم فوتبال سپاهان در اردوی چند روزه این تیم در تهران برگزار شد.

آخرین تمرین شاگردان مورایس در تهران (عکس)

به گزارش "ورزش‌سه"، به مانند فصل گذشته که محرم نویدکیا تیمش را در پنجره تابستانی به تهران آورد و تمرینات تیمش را در زمین پژوهشگاه صعنت نفت پیگیری کرد، مورایس هم در خلال توقف لیگ برتر به دلیل برپایی مسابقات جام جهانی شاگردان را برای برپایی اردویی چند روزه به تهران آورد.

سپاهان در این مدت یک بازی دوستانه مقابل مس رفسنجان در زمین تربیت بدنی دانشگاه تهران برگزار کرد و امروز هم با برگزاری یک دیدار تدارکاتی دیگر در زمین شماره یک ورزشگاه آزادی مقابل صدرنشین مسابقات پرسپولیس به کار خود خاتمه می‌دهد.

آخرین تمرین تیم فوتبال سپاهان در زمین پژوهشگاه صنعت نفت روز گذشته برگزار شد که قاب‌های از این تمرین را در ادامه می‌بینید:

1779581
رامین رضائیان پس از تجربه حضور در دومین جام جهانی با انگیزه خوبی به تمرینات سپاهان بازگشته است. او در 11 هفته ابتدایی یکی از بهترین بازیکنان سپاهان و البته لیگ برتر بود.
1779582
محمد علی‌نژاد با تصمیم دور از انتظار مورایس توانست خودش را به یکی از بازیکنان اصلی تیم بدل کند. او در پست وینگر چپ در ادامه مسابقات باید با احمدزاده برای حضور در ترکیب اصلی مبارزه کند.
1779583
جلال علی‌محمدی کاپیتان سپاهان که هفته‌های ابتدایی را به دلیل مصدومیت از دست داد در هفته‌های پایانی دوباره به ترکیب طلایی‌پوشان بازگشت تا مشخص شود مورایس حساب ویژه‌ای روی توانایی‌هایش باز کرده است.
1779584
رناتو داسیلویرا که در تمامی مسابقات سپاهان در یازده هفته ابتدایی حضور داشت به نظر می‌رسد با روحیه خوبی آماده شروع دوباره رقابت‌ها است.
1779585
میلاد زکی‌پور در برهه‌ای از فصل توانست جای امید نورافکن را در پست دفاع چپ بگیرد ولی در ادامه بار دیگر نورافکن توانست جایگاه خود را تثبیت کند. رقابت این دو از نکات قابل توجه این فصل سپاهان است.
1779586
فرشاد احمدزاده در یازده هفته‌ای که از مسابقات سپری شده در سه پست وینگر راست، وینگر چپ و هافبک هجومی بازی کرده. با این حال به نظر می‌رسد در ادامه بیشتر او را در پست وینگر چپ ببینیم.

دیدگاه‌ها