کد خبر : 1858940 | 22 آذر 1401 ساعت 14:56 | 45.1K بازدید | 26 دیدگاه

ازدعوتش پشیمان شدم

انریکه: یکی از بازیکنان اسپانیا ناامیدم کرد

لوییس انریکه در مصاحبه با ایبای یانوس، استریمر معروف اسپانیایی، گفت که اگر به عقب برگردد، یک بازیکن را در فهرست تیم اسپانیا برای جام جهانی قرار نخواهد داد.

انریکه: یکی از بازیکنان اسپانیا ناامیدم کرد

به گزارش "ورزش سه"، اسپانیا با هدایت لوییس انریکه در جام جهانی 2022 قطر ناکام ماند و با شکست از مراکش در یک هشتم نهایی به کار خود پایان داد. اسپانیا برابر مراکش در ضربات پنالتی 3-0 شکست خورد. انریکه پس از بازگشت به اسپانیا متوجه شد که فدراسیون فوتبال قصد تمدید با او را ندارد و خیلی زود نیز لوییس دلافوئنته جانشین او شد.

1779611

انریکه در مصاحبه شب گذشته خود فاش کرد که از دعوت یک بازیکن پشیمان شده و اگر به عقب برگردد، بازیکنی دیگر را جانشین می کرد:«26 بازیکن را به جام جهانی بردم و باید بگویم یک بازیکن ناامیدم کرد و از دعوت او پشیمان شدم. به عقب برگردم، او را خط می زنم و بازیکنی دیگر را جایگزین می کنم. نام این بازیکن را فاش نمی کنم و البته نمی خواهم بگویم چه کسی را جانشین می کردم. انتظار زیادی از آن بازیکن داشتم ولی پشیمانم کرد.»

انریکه در مورد اینکه دوست دارد روزی بار دیگر مربی اسپانیا شود، گفت:«چرا که نه؟ در آینده ای دور، هر چیزی ممکن است ولی الان دوست دارم مربی یک تیم باشگاهی شوم.»

انریکه دوست دارد آرژانتین قهرمان جهان شود:«دوست ندارم فینال کرواسی-فرانسه تکرار شود و به خاطر لیونل مسی می خواهم که آرژانتین قهرمان شود. مراکش هم به فینال برسد، اتفاقی تاریخی خواهد بود.»

دیدگاه‌ها