کد خبر : 1858977 | 22 آذر 1401 ساعت 17:53 | 47.9K بازدید | 12 دیدگاه

با جام قهرمانی در قطر

آرزو دارم مسی را مثل مارادونا روی دوش بگیرم

کسی که پس از فینال جام جهانی 1986 دیه‌گو مارادونا را با جام قهرمانی روی دوش خود گرفت، حالا رویای این را دارد تا در قطر لیونل مسی را نیز با جام قهرمانی جهان روی دوش بگیرد.

آرزو دارم مسی را مثل مارادونا روی دوش بگیرم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آرژانتین در جام جهانی 1986 قهرمان جهان شد. دیه‌گو مارادونا ستاره بازی ها بود و به نوعی یکه و تنها آلبی سلسته را قهرمان کرد. گل های او به انگلیس و بلژیک فراموش نشدنی هستند. آن دومین قهرمانی آلبی سلسته در جام جهانی بود و یک عکس از مارادونا پس از فتح جام تاریخی شد: دیه‌گو در همهمه و شلوغی ورزشگاه آزتک مکزیک، روی دوش یک هوادار آرژانتینی و با جام قهرمانی. کسی که مارادونا را بر دوش گرفته بود، روبرتو سِخاس نام دارد. 

1779678

روبرتو همراه دوستس مارتین خیمنز راهی قطر شده به این امید که بتواند آن عکس تاریخی با مارادونا را با لیونل مسی نیز تکرار کند. روبرتو به مارکا گفت:«سال 1986 یک کارگر ساده بودم و پس از اینکه موفق شدیم به فینال برویم، با دوستان به مکزیک رفتیم تا فینال برابر آلمان را تماشا کنیم. در پایان بازی همه به داخل زمین رفتیم و خود دیه‌گو از من خواست تا او را روی دوش بگیرم و آن عکس به ثبت رسید. حالا به قطر آمده ام و آرزو دارم قهرمان شویم تا به درون زمین بروم و این بار لیونل مسی را روی دوش بگیرم. این رویای من است که آن عکس را با مسی تکرار کنم.»

1779680

لازم به ذکر است که آرژانتین امشب در نیمه نهایی باید برابر کرواسی قرار بگیرد و در صورت پیروزی به مصاف برنده دیدار مراکش و فرانسه خواهد رفت.

دیدگاه‌ها