کد خبر : 1858982 | 22 آذر 1401 ساعت 18:17 | 11K بازدید | 1 دیدگاه

بدشانسی کونته: ستاره برزیلی مصدوم بازگشت

ریچارلیسون، مهاجم برزیلی تاتنهام، جام جهانی را با مصدومیت ترک کرده است.

بدشانسی کونته: ستاره برزیلی مصدوم بازگشت

به گزارش "ورزش سه"، ریچارلیسون، ستاره بلندقامت و گلزن تیم ملی برزیل، جام جهانی را بسیار خوب آغاز کرده و در اولین دیدار سلسائو موفق شد دو بار به زیبایی دروازه صربستان را باز کند. اما در ادامه تورنمنت برای او خوب پیش نرفت و در نهایت برزیل نتوانست حتی به جمع چهار تیم نیز برسد. اما در جریان گرم کردن پیش از دیدار این تیم در مرحله یک چهارم نهایی در جمعه شب مقابل کرواسی، ریچارلیسون از ناحیه همسترینگ دچار مصدومیت شد.

1775980

اما در نهایت تیته خواهان حضور این بازیکن در میدان شد و با شرایطی که ریچارلیسون در طول مسابقه خیلی سرحال و آماده به نظر نمی رسید، 84 دقیقه نیز برابر کرواسی بازی کرد. اما این بازیکن روز گذشته و یک هفته زودتر از موعد برنامه ریزی شده، برای برگزاری آزمایشات خود راهی لندن شد و به اردوی تاتنهام پیوست. حالا باشگاه منتظر نتایج آزمایش این بازیکن بوده و برخی اخبار حاکی از آن است که شاید ریچارلیسون حداقل یک ماه از میادین دور باشد.

اسپرز ادامه فصل را با دیدار در مقابل برنتفورد از سر می گیرد و آنها در اواسط ژانویه و در مقطعی دشوار ابتدا میزبان آرسنال صدرنشین لیگ و در ادامه منچسترسیتی هستند. تقابل با استون ویلا و کریستال پالاس و بازی در جام حذفی در خانه مقابل پورتسموث، مسابقاتی خواهد بود که احتمالا ریچارلیسون از دست می دهد.  غیبت ریچارلیسون ضربه بزرگ دیگری به آنتونیو کونته است که تقریباً یک ماه قبل از جام جهانی بدون این بازیکن برزیلی و دژان  کولوسفسکی را روانه میدان کرد.

دیدگاه‌ها